احضار روح پیرمرد جان همسر را به خطر انداخت/بازگشت دوباره بازیگر رستگاری شاوشنگ+عکس

10:30 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۲۵
فیلم سینمایی "مارجوری پرایم" به کارگردانی "ماکیل آلمریدا" از امروز اکران بین‌المللی خود در سینماهای هالیوود آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مارجوری پرایم" به کارگردانی "ماکیل آلمریدا" از امروز اکران بین‌المللی خود در سینماهای هالیوود آغاز خواهد کرد.

زنی 86 ساله روزهایش را با برقراری ارتباط با هولوگرام همسر درگذشته اش به نام والتر ، می گذراند، این هولوگرام را پسر و عروسش به او داده اند و در همین راه خطرات بسیاری وی را تهدید می‌کند.

احضار روح پیرمرد جان همسر را به خطر انداخت/بازگشت دوباره بازیگر رستگاری شاوشنگ+عکس//////////////////پنجشنبه

 

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و آلمردیا علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

در این فیلم بازیگرانی همچون تیم رابینز، جینا دیویس، آنتونی کوک، هاوارد فاکس و جون هام به ایفای نقش پرداخته اند.

آلمریدا پیش از کارگردانی این اثر آثاری همچون هملت، آنجا، نیمه شب در ظهر و انترال را در کارنامه داشته است.

تیم رابینز بازیگر بهترین فیلم از نگاه کاربران وبسایت آی ام دی بی است. وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به هنمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.

در این میان فیلم "رستگاری در شاوشنگ" به کارگردانی "فرانک داربونات" با اختلاف بسیار کم نسبت به پدر خوانده در جایگاه اول محبوب ترین فیلم تاریخ سینما قرار دارد.
 
فیلم مارجوری پرایم
 
در سال 1946 اندی دوفرن بانکدار نیو انگلندی که مردی معقول و متعادل است به اتهام قتل همسرو دوستش محکوم به حبس ابد در زندان شائوشنک می شود. پس از چندی در فعالیتهای غیر غانونی مالی با رئییس زندان همکاری کرده و در عین حال برای خودش هم حسابی با یک شریک روی هم می ریزد.
 
این فیلم در بخش های بهترین بازیگر مرد نقش مکنل (مورگان فریمن)، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهتریم موسیقی، بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین صدابرداری نامزد اسکار شد اما هیچ کدام از این جوایز را کسب نکرد.
 
تیم رابینز، مورگان فریمن و باب گانتون بازیگران اصلی فیلم سینمایی "رستگاری در شاوشنگ" را تشکیل می دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *