همه کار می‌کنیم فقط گل‌ نمی‌زنیم/ بازی در چمن مصنوعی رشت مشکل بزرگی است

10:00 - 27 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۵۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما در زمین همه کار می‌کنیم و فقط در گلزنی مشکل داریم.

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در رابطه با عملکرد پیکان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی شرایط خوبی دارد و مهم این است که کار تیمی در دستور کار است و به نفر وابسته نیستیم.ما در زمین فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم  و همه کار می‌کنیم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

وی در مورد آخرین شرایط جذب کِنِت مهاج جدید پیکان تصریح کرد: هنوز آی تی سی این مهاجم صادر نشده است. البته شرایط بدنی او هم به نحوی نیست که بتواند فعلا به صورت 90 دقیقه برای ما بازی کند. به او بازی می‌دهیم اما فعلا به صورت کامل در بازی‌هایمان نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به دیدار آتی این تیم برابر سپیدرود رشت  اضافه کرد: ما در شرایطی باید مقابل سپیدرود قرار بگیریم که این تیم در بازی‌های قبلی‌اش متحمل سه شکست شده است و بازی در این شرایط سخت است.از طرفی بازی در چمن مصنوعی دیگر مشکل ما است. البته این هفته دو جلسه در زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم اما واقعا بازی در چمن مصنوعی سخت است. ما تلاش می‌کنیم حتی اگر نتوانستیم در زمین چمن مصنوعی بازی خوبی را ارائه دهیم حداقل نتیجه را بگیریم.

مطهری در پایان اضافه کرد: من در رشت فوتبال بازی کردم و می‌دانم که این شهر چه مردم خونگرم و فوتبال دوستی دارد امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند و از دیدن یک بازی خوب و زیبا لذت ببرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *