ارکستر سمفونیک تهران آرواره کوسه را روی صحنه برد/ لیندا کیانی و شهرداد روحانی در تالار وحدت روی صحنه رفتند

14:30 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۴۷۹
شهرداد روحانی و لیندا کیانی در جدیدترین اجرای ارکستر سمفونیک تهران با اجرای آثاری مانند " آرواره کوسه" روی صحنه رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در بیست و ششمین روز از مردادماه با تدارک آثاری جدید با مخاطبان خود دیدار کرد.

این کنسرت ویژه کودکان بود و برای آشنایی کودکان با موسیقی کلاسیک، فیلم و ارکستر سمفونیک اجرا شد.

ارکستر سمفونیک تهران

در این کنسرت پیتر و گرگ اثر پرکفیف با روایت لیندا کیانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما اجرا شد که این اتفاق یکی از جدیدترین و در عین حال متفاوت‌ترین تجربه‌های برگزاری کنسرت‌های این ارکستر به شمار می‌رود.

در اجرای تابستانی ارکستر سمفونیک تهران همچنین آثاری مانند کارناوال حیوانات اثر کامیل سن سانس، آرواره کوسه اثر جان ویلیامز و باروک فلامینگو اثر دبورا هانسون روی صحنه رفت.

ارکستر سمفونیک تهران

از مردادماه سال گذشته که شهرداد روحانی به عنوان رهبر ثابت ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شد، تفاوت‌های قابل توجهی در اجرای این ارکستر قابل مشاهده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کنسرت‌های بین‌المللی این ارکستر اشاره کرد.

ارکستر سمفونیک تهران در یکی از جدیدترین تجربه‌های اجرای صحنه‌ای خود با ارکستری از ایتالیا روی صحنه رفت و پس از این اجرای مشترک در تالار وحدت، چنین اجرایی در یکی از شهر‌های ایتالیا نیز برگزار شد.

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران علاوه بر اجرای روز پنج‌شنبه، قرار است در بیست و هفتم مرداد و اول شهریور نیز با مخاطبان موسیقی کلاسیک دیدار کند.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *