بوناچیچ به دنبال ترمیم خط دفاعی‌ گسترش/ کوروشی به تبریز می‌رود؟

16:04 - 15 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال گسترش فولاد به دنبال جذب یک مدافع باتجربه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال گسترش فولاد هفته دوم را هم با باختی پرگل به پایان رساند. بعد از شکست چهار بر یک در خانه مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ، لوکا بوناچیچ امیدوار بود تا این شکست را در هفته بعد آنهم مقابل ذوب‌آهن جبران کند که کاری از پیش نبرد و با یک شکست سنگین دیگر در فولادشهر کار را تمام و به خانه بازگشت.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مشکل تیم لوکا در خط دفاعی و آشفتگی در این خط باشد و عدم هماهنگی و همچنین نداشتن تجربه کار را برای این مربی کهنه‌کار سخت کرده است. در همین خصوص آمدن آندو هم که از او به عنوان بازیکن باتجربه گسترش یاد شد هم نتوانست شرایط را برای تیم لوکا بهبود ببخشد و این بازیکن تاثیرگذار هم نتوانست کمک زیادی به این آشفتگی خط دفاع گسترش داشته باشد.

از همین رو لوکا به شدت به دنبال جذب یک مدافع باتجربه است تا بتواند به خوبی در این مسیر به او کمک کرده و در ادامه رقابت‌های لیگ از این حیث تیمش کمترین لطمه را بخورد. در همین خصوص شنیده می‌شود لوکا به دنبال جذب یک مدافع باتجربه داخلی است تا بتواند خیلی زود به ترمیم خط دفاعی خودش بپردازد.

در این زمینه گویا مذاکراتی با چند مدافع کارنامه‌دار لیگ از جمله سیامک کوروشی داشته‌اند و توافقاتی با این بازیکن فصل گذشته سایپا که حرف از حضورش در قطر و حتی لیگ دو اسپانیا هم در میان است انجام شده و احتمال جذب او بیش از پیش قوت گرفته است. هرچند که در این میان گویا به جز کوروشی با سجاد مشکل‌پور هم مذاکراتی داشته‌اند و ظرف چند روز آینده تکلیف رهبر خط دفاعی گسترش مشخص خواهد شد.

انتهای پبام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *