شاهکار شجاعی و حاج‌صفی در یونان/ وقتی ایرانی‌ها مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس بازی کردند

13:21 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۴۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
از شجاعی و حاج‌صفی باید پرسید بازی در لیگ اروپا یا تیم پانیونیوس مهمتر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران رخ داد جایی که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی 2 بازیکن ملی‌پوش ایرانی در مسابقات یورو لیگ و در تیم پانیونیوس یونان 90 دقیقه مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفتند و در نهایت هم با شکست در این دیدار از مسابقات یورو لیگ حذف شدند.

سال‌هاست ورزشکاران ایرانی در هر رشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و البته در راستای به رسمیت نشناختن رژیم صهونیستی مقابل ورزشکاران این رژیم کودک کش حضور پیدا نمی‌کنند. حتی شده ورزشکاران کشورمان مدال‌های المپیک، جهانی و آسیایی را از دست داده‌اند اما روي اصول شان پاي نگذاشتند و حاضر نشدند که با ورزشکاران اسرائیلی مبارزه کنند.

شب گذشته اما شجاعی و حاج‌صفی کاری تاریخی و عجیب را انجام دادند و بنا به درخواست باشگاه پانیونیوس یونان مقابل تیم مکابی اسرائیل به میدان رفتند. این 2 بازیکن ملی‌پوش در بازی رفت 2 تیم در اتفاقی قابل پیش‌بینی از سفر به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و بازی با تیم مکابی سرباز زدند که این حرکت با حمایت باشگاه پانیونیوس همراه بود اما پیش از بازی برگشت بود که مسئولان باشگاه یونانی اعلام کردند شجاعی و حاج‌صفی باید مقابل تیم اسرائیلی بازی کنند و این اتفاق هم رخ داد!

حالا سوال اینجاست که این 2 بازیکن بعضا مغرور چه جوابی برای این شاهکارشان دارند؟ چرا شجاعی و حاج‌صفی حاضر شدند زیر بار این ننگ بروند؟ مگر بازی کردن در لیگ اروپا چه حساسیتی داشت که این 2 بازیکن حاضر شدند به خاطر بازی در آن این کار عجیب را انجام دادند؟ بازی در لیگ اروپا یا تیم پانیونیوس مهمتر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک؟ واکنش فدراسین فوتبال و وزارت ورزش به این مسئله چیست؟ آیا پایبند بودن به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمتر است یا بازی کردن در یک تیم درجه 2، لیگ درجه 3 اروپایی؟

امیدواریم شجاعی و حاج‌صفی پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای این سوالات داشته باشند چون بحث رژیم صهیونیستی و به رسمیت نشناختن این رژیم سفاک بحث کوچکی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *