کار ما از مغرور شدن گذشته است/ به من گفتند بهترین بازیکن لیگ یک هستی اما عباس‌زاده معرفی شد

7:00 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۲۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در حالی که به من گفته بودند عنوان فنی‌ترین بازیکن لیگ یک در مراسم انتخاب بهترین‌ها به من تعلق می‌گیرد اما عباس زاده معرفی شد.

امید سینک در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، ذرباره بازی تیمش مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و بعد بازی اول لیگ که شروع خوبی برای ما بود و یک برد با نتیجه عالی به دست آوردیم تیم از نظر روحی و روانی در شرایط فوق العاده‌ای قرار دارد. البته برای بازی مقابل پیکان پرونده بازی با گسترش بسته شده، چون بچه‌ها نمی‌خواهند مغرور شوند تا بتوانیم در ادامه بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر فکر می‌کنی شروع خوب پارس جنوبی در لیگ در اولین بازی خانگی در جم مقابل پیکان هم تداوم داشته باشد، تصریح کرد: بازی در جم برای هر تیمی آن هم مقابل هواداران متعصب‌مان کار آسانی نیست. هوادارانی فهمیم و متعصب که بدون هر حاشیه‌ای فقط تیم شان را تشویق می‌کنند و این مساله فشار مضاعفی را روی رقبا می‌گذارد و جو سنگینی در انتظار همه آنهاست. هه تلاش ما این است که شروع خوب‌مان در لیگ ادامه داشته باشد و هواداران با لبی خندان ورزشگاه را ترک کنند.


هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره بازی با پیکان و جوی که علیه میزبانی آنها در جم به راه افتاد هم تاکید کرد: به نظرم این مسایل طبیعی است و همیشه در فوتبال وجود دارد و نباید زیاد به آن‌ها دامن زد. با این حال پیکان همیشه تیم خوبی بوده که با انسجام و شرایط مالی که دارد بدون مشکل کارش را پیش می‌برد. از سوی دیگر این تیم در کنار بازیکنان خوب یک مربی با تجربه دارد که به بهترین شکل ممکن آرامش را به تیم منتقل می‌کند. آنها چون هوادار ندارند بدون فشار و استرس بازی می‌کنند. با این همه قطعا کار آسانی مقابل پیکان نداریم و باید با تمام قوا مقابل آن‌ها به میدان برویم.

وی در پاسخ به این سوال که هفته اول را با بردی شروع کردید که چاشنی آن صدرنشینی و قرار گرفتن بالاتر از تیم مدعی قهرمانی یعنی پرسپولیس بود. چقدر فکر می‌کنی بتوانید این روند را همچنان ادامه دهید، گفت: پیش از شروع مسابقات لیگ گفتم از نظر تیمی فوق العاده هستیم. یک مربی باهوش به اسم تارتار داریم که به بهترین شکل تیم را منسجم کرده است. ما در بازی نخست برای برد و با همین تفکر به میدان رفتیم، چون برای سقوط به لیگ برتر نیامدیم و به اتفاقات بهتر مثل کسب سهمیه فکر می‌کنیم. این مساله‌ای است که مدام در بین بازیکنان پارس جنوبی مطرح می‌شود و به آن ایمان داریم.
 
سینک خاطرنشان کرد: کار ما از مغرور شدن گذشته و این مسئله را فصل گذشته در لیگ یک با نتایج خوبی که به دست آوردیم نشان دادیم. ما به باخت فکر نمی‌کنیم و روحیه تیمی ما بسیار بالاست. مطمئن باشید هر بازی بهتر از قبل به میدان می‌رویم تا بهترین نتایج را بگیریم، اما اینکه در نهایت چه اتفاقی بیفتد قابل پیش بینی نیست.

وی درباره اینکه درخبر‌ها آمده بود در مراسم بهترین‌های لیگ تندیس فنی‌ترین بازیکن لیگ یک به تو خواهد رسید، اما اتفاقات دیگری رقم واهد خورد هم تصریح کرد: چه بگویم؟! یک ماه قبل به من گفته بودند جزو کاندیدا هستی و نفر اول تو خواهی بود و حتی دو، سه ساعت به شروع مراسم هم مانده بود به من گفتند گزینه نخست تو هستی و انتخاب خواهی شد. خودم هم فکر می‌کردم این طور باشد و واقعا حقم بود. نمی‌دانم چرا فنی‌ترین بازیکن لیگ یک از تیم قهرمان انتخاب نشد. به من گفتند بین گزینه‌ها انتخاب تو هستی، چون عباس زاده عنوان برترین گلزن را می‌گیرد و شایان مصلح هم گفتند گزینه بعد توست که دیدیم عباس زاده انتخاب شد.
 
 هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: من کاری به انتخاب عباس زاده ندارم، چون واقعا بازیکن خوبی است و بهترین عملکرد را در تیم نساجی داشت، اما حرفم با مسوولان و انتخاب کنندگان است که چرا اینگونه رفتار کردند. به نظرم من بین انتخاب‌های احساسی آقایان بابت استقلال و پرسپولیس سوختم و همه چیز یک دفعه تغییر کرد و قائدی و عباس زاده را انتخاب کردند. به هرحال اشکالی ندارد، چون خوشحالم تیم پارس جنوبی، مدیرعامل و سرمربی تیم ما به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند و خوشحالم در کنار آن‌ها در این عنوان نقش دارم. من بعد این اتفاق ۱۰ دقیقه بیشتر ننشستم و به خاطر اینکه واقعا ناراحت بودم سالن را ترک کردم و به هیچ عنوان با هیچکس صحبتی نداشتم.
 
سینک تاکید کرد: من هرچقدر که لازم باشد تلاش می‌کنم و این مسایل روی من تاثیر نمی‌گذارد. حقم را ندادند، اما خودم آن را می‌گیرم. این رفتار‌ها من را قوی‌تر می‌کند. دیدید که برای بازی اول گفتند محروم هستم و یک دفعه گفتند مشکلی نیست و وقتی آمدم توانستم یک پاس گل بدهم و چند موقعیت برای تیم ایجاد کنم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *