دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا معرفی شد

15:56 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۶۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی مراسم تودیع و معارفه، اقبالی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا معرفی شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد و سعید اقبالی به عنوان دادستان جدید فعالیت خود را آغاز کرد.


دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا ضمن اشاره به وظایف حساس دادستان بیان داشت: در این میان اساس را بر پیشگیری قرار می‌دهیم چرا که بسیاری از مسائل را می‌توان با پیشگیری درمان کرد.


سعید اقبالی ادامه داد: مرحله اول پیگشری کیفری است همچنین پیشگیری قبل از وقوع جرم باید مورد توجه قرار گیرد یعنی سعی کنیم فرصت‌های جرم را کاهش و هزینه‌های جرم را افزایش دهیم.


وی تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم اجتماعی است که در این زمینه با کمک همه اقشار سعی می‌کنیم در این زمینه با قوت بیشتر و دامنه وسیع‌تر اقدام شود.


دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا حضور در دادستانی را توفیق خدمتی دانست و اظهارکرد: تلاش ما بر این خواهد بود که برخی از جرائم را علت یابی کنیم تا از وقوع جرم پیشگیری شود.


وی اعلام کرد: اجرای دستورات ۱۰ گانه رهبری موضوع دیگری است که یکی از آن موارد احیای حقوق عامه است.


اقبالی یادآورشد: تعامل با همه دستگاه‌ها داریم، ولی خط قرمز ما قانون است البته کار‌های مثبت و موفق گذشته را ادامه می‌دهیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *