به استراحت مطلق نیاز دارم/ مسئولان از ملی‌پوشان وزنه‌برداری حمایت کنند

18:35 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۹۴۲
کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: از مسئولان می‌خواهم ملی‌پوشان را تحت حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

محمدرضا براری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مصدومیتش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: زمان تمرین از ناحیه عضلات شکم دچار اسپاسم شدید شدم و به تهران آمدم. اکنون زیر نظر دکتر نوروزی هستم و او گفت که با انجام فیزیوتراپی، حرکت‌های کششی و استفاده از دستگاه‌های مخصوص سعی می‌کنم تا پنج جلسه دیگر بهبودی کامل را به دست بیاوری، بنابراین در ادامه اردوی ورزقان نمی‌توانم حضور داشته باشم.

ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم ایران افزود: فعلاً نیاز به استراحت مطلق دارم، نباید حرکت زیادی داشته باشم تا گرفتگی زیر شکمم زودتر برطرف شود. فشار زیادی که در هنگام تمرین به شکمم وارد کردم باعث این مشکل شد، به هرحال در تلاش هستم که با انجام مراحل درمان هرچه زودتر به تمرینات برگردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات مهم داخل سالن آسیا و رقابت‌های جهانی آمریکا را در پیش داریم از مسئولان می‌خواهم ملی‌پوشان را تحت حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *