آلمان خواستار تشدید تحریم‌ها علیه روسیه شد

17:31 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۱۳۲
رویترز به نقل از دو منبع آگاه در بروکسل گزارش داد که آلمان خواستار افزودن 4 شخص و نهاد روسی به لیست تحریمی اتحادیه اروپا به دلیل انتقال تورربین‌های خریداری شده از این کشور به شبه جزیره «کریمه» شد.

آلمان خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدبه گزارش گروه بین‌الملل ، رویترز به نقل از دو منبع آگاه در بروکسل گزارش داد که آلمان خواستار افزودن 4 شخص و نهاد روسی به لیست تحریمی اتحادیه اروپا به دلیل انتقال توربین‌های خریداری شده از این کشور به شبه جزیره «کریمه» شد.

اتحادیه اروپا از سال 2014 شرکت‌های اروپایی را از انجام مبادلات تجاری با شبه‌جزیره کریمه منع کرده است.

شرکت صنعتی «زیمنس» آلمان نیز ادعا کرده است مدارکی در اختیار دارد که 4 توربین گازی خریداری شده از این شرکت به شبه جزیره کریمه منتقل شده است.

 یک مقام دیپلماتیک به رویترز گزارش داد که احتمالا تحریم‌های جدید مقامات وزارت انرژی روسیه و شرکتی که توربین‌ها را به کریمه انتقال داده است را هدف قرار می‌دهند.

رویترز به نقل از این منابع آگاه نوشت: نمایندگان 28 کشور عضو اتحادیه اروپا احتمالا روز چهارشنبه این موضوع را به مذاکره خواهند گذاشت.

شرکت زیمنس روز جمعه اقدام مسکو در انتقال توربین‌های گازی خریداری شده از این شرکت به کریمه را نقض قوانین تحریمی علیه روسیه عنوان کرده و در اعتراض به این اقدام، از کاهش همکاری خود با این کشور خبر داد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *