ویل اسمیت به جنگ خون‌آشام‌ها رفت/تیم برتون با خرس دوست داشتنی برگشت/جیگساو روایتی تازه از فیلم اره+عکس

14:00 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۶۷
سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به انتشار اولین تصویر از تیم برتون در پشت صحنه فیلم سینمایی "دامبو اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به انتشار اولین تصویر از تیم برتون در پشت صحنه فیلم سینمایی "دامبو" اشاره کرد.

حضور دوباره ویل اسمیت در فیلمی با موضوع خون‌آشام‌ها، اکران فیلم "جیگساو" که بازنوشتی از فیلم ترسناک "اره" است و همچنین تولد بازیگر فیلم مرد عنکبوتی از دیگر اخبار سینمای هالیوود طی هفته گذشته محسوب می‌شوند.

هالیوود در هفته گذشته

ورود خون‌آشام‌ها به سینما/جدیدترین تجربه ول اسمیت در راه است+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدیدترین فیلم سینمایی "ویل اسمیت" ستاره سینمای هالیوود با نام "درخشان" این روزها آماده اکران بوده و از دسامبر 2017 راهی سینماها خواهد شد.

این تریلر فانتزی که متعلق به شبکه "نتفلیکس" است این روزها در لس آنجلس در حال ضبط است و جوئل ادگارتن و نومی ریپس از دیگر بازیگران پروژه جدید آیر هستند. داستان فیلم درباره یک انسان (اسمیت) و یک ارک (اسمیت) است که باید در محافظت از عصایی جادویی از پلیس‌ها، جنایتکاران و گروهی از موجودات ماوراء طبیعی پیشی بگیرند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

ستاره هالیوود بر اثر مصرف مواد مخدر درگذشت/نگاهی به زندگی بازیگر برنده اسکار+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، امروز تولد بازیگری است که اگر زنده بود امروز تولد 49 سالگی خود را جشن می‌گرفت. فلیپ سیمور هافمن در سال 2014 به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر در خانه خود از دنیا رفت.

"فیلیپ سیمور هافمن" 23 ژوئیه 1967 در فیرپورت نیویورک بدنیا آمد. مادرش قاضی، وکیل و فعال حقوق بشر بوده و پدرش از کارمندان رده بالای کارخانه معروف "زیراکس" محسوب می شود.

هافمن در سال 1984 به کلاس های تئاتر مدرسه تابستانی هنر نیویورک راه یافت و پس از گذراندن چند دوره بازیگری و هنر آموزی از " آلان لانگدون" بالاخره در سال 1989 از دانشگاه نیویورک مدرک لیسانس دریافت کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

بازیگر مرد عنکبوتی 62 ساله شد/تحت تعقیب‌ترین بازیگر سینمای هالیوود+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ویلیام دفو بازیگر و صداپیشه هالیوودی شمع تولد 62 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

دفو ۲۲ ژوئیهٔ ۱۹۵۵ در اپلتون، ویسکانسین امریکا به دنیا آمد. وی یکی از هفت فرزند خانواده بود.

دفو در سال ۲۰۰۹ گفت که به یاد می‌آورد: پنج خواهرم من را بزرگ کردند چون پدرم جراح بود و مادرم پرستار و من هیچکدام از آن‌ها را زیاد نمی‌دیدم.

در دبیرستان ویلم لقب او شد. اجداد پدری او فرانسوی-کانادایی، سوئیسی و انگلیسی و اجداد مادری وی آلمانی، ایرلندی و اسکاتلندی هستند.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

هجوم قتل و کشتار در سینمای هالیوود/جیگساو شخصیتی از جنس ترس+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "جیگساو" در ژانر وحشت و به کارگردانی " پیتر گولد فینگر" 27 اکتبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

مایکل و پیتر اسپریگ نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته و کمپانی پارامونت به عنوان پخش کننده آن معرفی شده است.

توبین بل، وورا واندولت، مت پاسمور، امیلی اندرسون، بونی سئو و تینا جانگ از جمله بازیگرانی هستند که در "جیگساو" به ایفای نقش می‌پردازند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

اکران تازه‌ترین فیلم خالق لئون و لوسی از دو روز دیگر+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تازه‌ترین ساخته خالق فیلم‌هایی همچون "لوسی" و "لئون" با نام "والرین و شهر هزار سیاره" به کارگردانی "لوک بسون" دو روز دیگر اکران می‌شود.

این فیلم از ماه آینده اکران بین‌المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز نموده و مهم‌ترین رقیب فیلم جدید کریستوفر نولان با نام "دانکرک" به حساب می‌آید.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

جدیدترین پوستر‌های فیلم جنگ ستارگان ۸ رونمایی شد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مجموعه پوستر فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" با نام فرعی "آخرین جدای" از طریق عوامل سازنده این فیلم منتشر شد.

فیلم سینمایی جنگ ستارگان 8 با نام فرعی "آخرین جدای" 17 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می نماید.

فیلمنامه این اثر حاصل همکاری "جرج لوکاس" با "ریان جانسون" است. جرج لوکاس بدون شک پدر جنگ ستارگان محسوب می شود و در هریک از نسخه های این فیلم نامی از وی شنیده می شود.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

شرلوک هلمز 41 ساله شد/بندیکت کامبربچ از بازی تقلید تا دکتر استرنج+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بندیکت تیموتی کارلتون کامبربچ ملقب به بندیکت کامبربچ امروز شمع تولد 41 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

کامبربچ 19 ژوئیه 1976 در محله همراسمیت شهر لندن به دنیا آمد. او فرزند تیموتی کارلتون و واندا ونتهام است که هر دو بازیگر هستند. کامبربچ از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شده است و آموزش خود را در آکادمی موسیقی و هنر‌های نمایشی لندن ادامه داد.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

تیم برتون با دامبو باز می‌گردد/اولین عکس از پروژه جدید کارگردان فانتزی سینما منتشر شد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با انتشار نخستین عکس از "تیم برتون" شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی "دامبو" به طور رسمی اعلام شد.

مایکل کیتون، ایوا گرین، دنی دِویتو و کالین فارل در پروژه جدید تیم برتون که "ارن کروگر" نوشتن آن را بر عهده دارد به ایفای نقش می‌پردازند.

مایکل کیتون که طی سالیان گذشته در نقش‌های متفاوتی به ایفای نقش پرداخته به تازگی به گروه بازیگران اثر جدید تیم برتون اضافه شده است. کیتون پیش از این با بازی در فیلم "مرد پرنده ای" قدرت بازیگری را تا آنجا به رخ کشید که برای این کاراکتر نامزد دریافت اسکار شد.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته گذشته

فیلمبرداری نسخه جدید مردان ایکس آغاز شد/بازگشت جهش‌یافتگان به هالیوود

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلمبرداری جدیدترین نسخه فیلم سینمایی "مردان ایکس" با نام "تاریکی ققنوس" به کارگردانی "سیمون کینبرگ" آغاز شد.

سیمون کینبرگ در کنار مارک گوردن و ریدلی اسکات مشغول تهیه کنندگی فیلم سینمایی "قتل در قطار سریع السیر شرق" بوده که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه "هرکول پوارو" برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

این قسمت از فیلم "مردان ایکس" با توجه به نام آن توجه ویژه‌ای به شخصیت "فونیکس" با بازی "سوفیا ترنر" خواهد داشت. وی یکی از جهش یافته‌هایی است که همواره قدرت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

 برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *