انهدام آخرین مواضع داعش در اطراف شهر سخنه/پیشروی گسترده ارتش سوریه در رقه

8:53 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۸۹۵
ارتش سوریه طی جدیدترین عملیات خود در اطراف شهر راهبردی سخنه موفق شدند آخرین خطوط دفاعی داعش در اطراف شهر استراتژیک سخنه را منهدم و در مناطق روستایی جنوب شرقی استان رقه نیز پیشروی گسترده‌ای داشته‌اند.

انهدام آخرین مواضع داعش در اطراف شهر سخنه/پیشروی گسترده ارتش سوریه در رقهبه گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش سوریه طی جدیدترین عملیات خود در اطراف شهر راهبردی سخنه موفق شدند آخرین خطوط دفاعی داعش در اطراف شهر استراتژیک سخنه را منهدم و در مناطق روستایی جنوب شرقی استان رقه نیز پیشروی گسترده‌ای داشته‌اند.

نیروهای ارتش سوریه بامداد روز دوشنبه و بعد از آزادسازی چندین منطقه و ارتفاعات راهبردی، عملیات خود برای آزادسازی مناطق شمالی میدان گازی «الحیل» را آغاز کردند.

 مهمترین دستاورد ارتش سوریه در این عملیات در دست گرفتن کنترل ارتفاعاتی در رشته‌کوه‌های منتهی به شهر تدمر است که آخرین مواضع داعش در اطراف شهر سخنه در آن قرار داشت.

نیروهای ارتش سوریه در استان رقه نیز موفق شدند چندین روستا را در جنوب شرقی این استان و در امتداد رود فرات از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.

نیروهای ویژه ارتش سوریه موسوم به «تایگر فورس» با آزادسازی این مناطق زمینه را برای پیشروی در محور غربی رود فرات و مرزهای استان دیرالزور فراهم کردند.

با این پیشروی گسترده نیروهای ویژه ارتش سوریه روز یکشنبه خود را به 50 کیلومتری استان دیرالزور رسیده‌اند.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *