روسیه مسئول شکست کلینتون در انتخابات آمریکا نیست

10:27 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۶۱۰
رهبر اقلیت سنا دموکرات‌ها را مسئول شکست «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده و گفت که روسیه مسئول این شکست نیست.

روسیه مسئول شکست کلینتون در انتخابات نیستبه گزارش گروه بین‌الملل ، رهبر اقلیت سنا دموکرات‌ها را مسئول شکست «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده و گفت که روسیه مسئول این شکست نیست.

«چاک شومر» روز شنبه در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: زمانی که شما در انتخابات به کسی می‌بازید که محبوبیتش 40 درصد است دیگران مانند جیمز کومی و روسیه را سرزنش نکنید، خودتان را سرزنش کنید.

وی افزود: اشتباه ما چه بوده است؟ مردم نمی‌دانند برای چه از ما خمایت کردند، تنها به این دلیل که در برابر ترامپ ایستاده بودیم. 

شومر گفت: سال گذشته استراتژی عمده دموکرات‌ها بر انتقاد از دونالد ترامپ تمرکز داشت و آنها بر این عقیده بودند که ایجاد اختلاف در میان جمهوری‌خواهان موجب آسیب به آنها خواهد شد، راهبردی که با شکست مواجه شد.

هیلاری کلینتون پیش از این اعلام کرده بود که من در آستانه پیروزی قرار داشتم تا اینکه نامه «جیمز کومی» به سنا و افشاگری ویکی‌لیکس و روسیه باعث تردید مردمی شد که خواهان رأی دادن به من بودند.

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *