همای همراه با ارکستر سمفونیک روی صحنه می‌رود/ اتفاق‌هایی غافلگیرکننده در کاخ نیاوران رقم می‌خورد

15:00 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۴۰۷
همای در جدیدترین کنسرت خود همراه با ارکستر سمفونیک روی صحنه می‌رود و اتفاق‌هایی غافلگیرکننده را در فضای باز کاخ نیاوران رقم می‌زند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پرواز همای در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خود همراه با گروه مستان و ارکستر سمفونیک روی صحنه می‌رود.

اجرا‌های پرواز همای از آن دسته اجرا‌های موسیقی ایرانی است که این هنرمند با شیوه‌های خاص خود در ارائه موسیقی میتواند حتی مخاطبی را به این نوع موسیقی هم علاقه نداشته باشد را به چنین ژانری علاقمند کند.
 
 پرواز همای
همای مرداد و شهریور سال گذشته در چند نوبت پیاپی در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روی صحنه رفت که این اجرا‌ها با استقبال ویژ‌های از سوی مخاطبان این هنرمند روبه‌رو شد.

این هنرمند عرصه موسیقی ایرانی در روند فعالیت‌های هنری خود به ویژه اجرا‌های صحنه‌ای، همواره در صدد رقم زدن اتفاق‌های جدید و در عین حال قابل توجه است و در این راستا کنسرت‌هایی را با بزرگان عرصه موسیقی در سطح جهان برگزار کرده است که از آن جمله می‌توان به اجرای مشترک او با عالیم قاسیم اف اشاره کرد که در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
 
 پرواز همای
همای در جدیدترین کنسرت خود با تدارک اتفاق‌هایی غافلگیرکننده برای مخاطبان موسیقی ایرانی روی صحنه خواهد رفت که علاقمندان می‌توانند از نزدیک شاهد این اتفاق‌ها در اجرای مشترک او با ارکستر سمفونیک باشند.

کنسرت همای، مستان و ارکستر سمفونیک ۴ و ۵ مرداد در دو نوبت و ساعت ۲۱:۰۰ در فضای باز کاح موزه نیاوران برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *