سامان جلیلی چه حال خوبیه را به اراک می‌برد/ وقتی خواننده جوان لبه پرتگاه می‌ایستد

12:00 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۲۹۶
سامان جلیلی در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خود با مجموعه‌ای از آثار دو آلبوم " چه حال خوبیه" و "پرتگاه" با هموطنان خود در شهر اراک دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سامان جلیلی خواننده جوان موسیقی پاپ پس از انتشار آلبوم جدیدش با عنوان " چه حال خوبیه" نخستین کنسرت خود را درشهر اراک برگزار می‌کند.


این خواننده پیش از انتشارآلبوم جدیدش نیز کنسرت‌هایی را با محور آلبوم قبلی خود و همچنین گلچینی از آثار پرطرفدارش برگزار کرد تا اندازه زیادی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

سامان جلیلی
جلیلی تصمیم دارد در سری جدید فعالیت‌های موسیقایی خود، متفاوت تر از گذشته با مخاطبانش دیدار کند از این رو علاوه بر قطعه‌هایی که از آلبوم جدیدش می‌خواند، آثاری را از بین قطعه‌های پرطرفدار خود اجرا می‌کند.

 

جدیدترین آلبوم موسیقی سامان جلیلی از ۹ قطعه به نام‌های " تیک تاک"، " حیف"، " دستمه"، " حماقت"، " چه حال خوبیه"، " راحت مرو"، " حرفای تکراری"، " از دل بی قرارم " و " بی انصاف" تشکیل شده است.


این خواننده جوان موسیقی پاپ پس از انتشار نخستین آلبوم خود با عنوان " پرتگاه"، شاهد استقبالی بی نظیر از سوی مخاطبان موسیقی پاپ بود به گونه‌ای که بیشتر طرفداران این هنرمند را جوانان تشکیل می‌دهند.


"پرتگاه" با توجه به سن خواننده آن و میزان تجربه او در زمینه موسیقی پاپ، اثری موفق به شمار می‌رود که از ۱۳ قطعه تشکیل شده است.

سامان جلیلی
"تشویش"، " شعله در"، چی میشه"، " حرف دلم"، " سربه هوا"، " حبس ابد"، " اعتراف"، " بهونه"، " کلنجار"، " دست بردار"، " به جون تو"، " حالم بده" و " مرد" قطعه‌های نخستین آلبوم جلیلی را تشکل می‌دهند.


سامان جلیلی ۶ مرداد در دو نوبت ۳۰: ۱۸ و ۳۰: ۲۱ در مجتمع فرهنگی ستارگان شهر اراک با مخاطبان خود دیدار می‌کند.

 

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *