رقابت فیلم‌های هالیوودی برای تصاحب گیشه/اکران دو فیلم خبرساز سینما/حضور عجیب بازیگر هالیوود در نقش چرچیل+عکس

15:00 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۵۷۲
سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به اکران فیلم‌های سیاره میمون‌ها و دانکرک اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به اکران فیلم‌های سیاره میمون‌ها و دانکرک اشاره کرد.

فروش فوق‌العاده انیمیشن من نفرت‌انگیز 3 در سینماهای کشور چین نیز یکی از اخبار سینمای هالیوود در سطح جهان بود. این فیلم در این کشور افتتاحیه 66 میلیون دلاری را تجربه کرد.

انتشار اولین تصویر و تیزر فیلم "ساعات تیره" با بازی "گری اولدمن" در نقش "وینستون چرچیل" و همچنین افتتاحیه سریال "بازی تاج و تخت 7" دو خبر دیگر از سینما و تلویزیون هالیوود بودند.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

رژه هیولاها در خیابان‌های هالیوود/حرکت جالب تبلیغاتی برای سریال بازی تاج و تخت+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بازیگران نقش "ارک" در فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در اقدامی تبلیغاتی در خیابان‌های هالیوود رژه رفتند. این اقدام چندی قبل از انتشار رسمی این سریال صورت گرفت.

فصل هفتم مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت در 21 آوریل 2016 و تنها سه روز پس از آغاز نمایش فصل ششم توسط شبکهٔ اچ‌بی‌او سفارش داده‌شده بود و به زودی منتشر می‌شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

گریم بی‌نظیر گری اولدمن در نقش وینستون چرچیل+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اولین تصویر از حضور گری اولدمن در نقش "وینستون چرچیل" در فیلم "ساعات تیره" به کارگردانی "جو رایت" منتشر شد.

فیلمنامه این اثر را "آنتونی مک کارتن" به نگارش در آورده و "جو رایت" کارگردانی فیلم را بر عهده گرفته است. جو رایت پیش از این کارگردانی فیلم های همچون "حنا"، "آنا کارنینا" و "پن" را در کارنامه خود تجربه کرده است.

در این فیلم "گری اولدمن" بازیگر مطرح سینمای هالیوود با گریمی متفاوت در نقش "وینستون چرچیل" ظاهر شده و احتمال می رود به خاطر بازی در این فیلم یکی از شانس های اصلی اسکار 2018 باشد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

بازیگر پلیس آهنی به جوخه انتحار 2 پیوست/کارگردان فیلم ابرقهرمانی هالیوود مشخص شد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "ژاومه کویت-سرا" کارگردان و تهیه کننده اسپانیایی فیلم هیجان‌انگیز "خانه مومی" به عنوان گزینه کارگردانی نسخه دوم فیلم "جوخه انتحار" معرفی شد.

پیش از این "آدام کوزاد" و "جان استراندر" نگارش جوخه انتحار دو را آغاز کرده بودند و حضور "جوئل کینامان" به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده بود.

کینامان پیش از این فیلم تجربه بازی در آثاری همچون "پلیس آهنی"، "کشتار" و "جوخه انتحار 1" را در کارنامه خود می‌بیند و این بار هم برای بازی در این اثر انتخاب شده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

اکران جنگ برای سیاره میمون‌ها آغاز شد/رقابت فیلم‌های هالیوود برای صدرنشینی+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "سیاره میمون‌ها (جنگ برای سیاره میمون‌ها)" از دیروز اکران خود را در هالیوود آغاز کرده و انتظار می‌رود با وجود تبلیغات گسترده صدر باکس آ،یس این هفته را از آن خود کند.

شخصیت اصلی این فیلم در نسخه‌های قبلی یعنی میمونی به نام سزار در این نسخه نیز حضور دارد. سزار در این قسمت با استفاده از غریزه حیوانی و خشن خود رهبری ارتش میمون ها را برعهده می گیرد تا علیه انسانها شورش کرده و کار آنها را یکسره نماید.

این فیلم از سال ۲۰۰۱ با نسخه اول "سیاره میمون ها" به کارگردانی تیم برتون آغاز شد و پس از آن در ادامه "ظهور سیاره میمون ها" به کارگردانی "راپرت واییت" در سال ۲۰۱۱ و "سقوط سیاره میمون ها" به کارگردانی "مت ریوز" در سال ۲۰۱۴ روی پرده سینما‌ها اکران شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

طوفان سهمگین باعث ارتباط با فضایی‌ها شد/بازگشت دوباره کارگردان گودزیلا+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "طوفان جغرافیایی" به کارگردانی "دین دولین" 20 اکتبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

جرارد باتلر، ابی کورنیش، اد هریس، روبرت شیهان، اندی گارسیا و ماری وینگهام از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دین دولین پیش از این نیز سابقه کارگردانی فیلم‌های علمی تخیلی را داشته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گودزیلا و روز وابسته اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

هدیه پدر، جان دختر را گرفت/جعبه موسیقی مرموز خانواده را به هم ریخت+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "برفراز آرزو" فیلمی در ژانر ترسناک به کارگردانی "جان آر. لئونتی" 14 جولای 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

از بازیگران آن می‌توان به جوئی کینگ، رایان فیلیپ، کی هونگ لی و شریلین فن اشاره کرد. قرار است این فیلم توسط برود گرین پیکچرز و اوریون پیکچرز در سینماها اکران شود.

پس از اینکه پدری به عنوان هدیه به دخترش جعبه موسیقی مرموزی می‌دهد، کلر شانون (جوئی کینگ) هیجان زده می‌شود و در پی این است تا تمام آرزوهای خود را با آن جعبه به واقعیت تبدیل کند. شادی و هیجان او کم‌کم به وحشت مبدل می‌شود، از وقتی که او می‌خواهد قیمت خونین هر یک از آرزوی‌های جدید خود را بپردازد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هالیوود در هفته‌ای که گذشت

من نفرت‌انگیز ۳ رکورد فروش در چین را جابجا کرد/مینیون‌ها به خیابان آمدند+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با آغاز اکران جهانی و ورود فیلم به چین نسخه سوم انیمیشن پرطرفدار "من نفرت انگیز" ساخته "پتیر کافین" و "کایل بلدا" با فروشی معادل 66 میلیون دلار رکورد افتتاحیه سینما را جابجا کرد.

این انیمیشن در ژانر کمدی ادامه بر نسخه های اول و دوم بوده و داستان این دو نسخه را دنبال خواهد کرد. پیش بینی می شود این نسخه هم مانند دو نسخه قبلی از فروش بالایی برخوردار باشد.

من نفرت‌انگیز 2 موفق به جلب نظر بسیاری از مخاطبان خود شده بود و نظر عمده تحلیلگران نیز در مورد قسمت دوم این فیلم بسیار مثبت بود و بر این اساس، من نفرت‌انگیز 2 موفق شد با بودجه ساخت 76 میلیون دلاری، یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها از نظر فروش نیز شود و فروشی بالغ بر 914 میلیون دلاری را تجربه کرد. در این قسمت دو قلوهای عجیب مقابل "بالتازار" که می خواهد پدر آنها را نابود کند می ایستند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *