اتفاق عجیب پیش از سفر تیم امید به قرقیزستان/ به جای آدیداس، به بازیکنان «مجید» دادند!

15:21 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در اتفاقی عجیب، البسه‌ای که در اختیار بازیکنان تیم فوتبال امید قرار داده شد، برندی متفاوت از پیراهن تیم ملی بزرگسالان داشت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال امید امروز (شنبه) راهی قرقیزستان شده تا در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند.

شاگردان امیرحسین پیروانی ساعتی پیش به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند تا به بیشکک سفر کنند اما در اتفاقی عجیب، البسه‌ای که در اختیار ملی‌پوشان قرار داده شد، برندی متفاوت از پیراهن تیم ملی بزرگسالان داشت.

فدراسیون فوتبال برای مسابقات رسمی تیم امید، البسه آدیداس در اختیار تیم نگذاشته و لباس‌های تولید برند ایرانی «مجید» را به بازیکنان تیم امید داده که این موضوع دلخوری بازیکنان جوان تیم فوتبال امید را به دنبال داشته است.

«مجید» پیش از این لباس‌های تیم ملی فوتبال ساحلی را تولید می‌کرد و طبق توافق، لباس تمرین به ملی‌پوشان ساحلی می‌داد. نکته عجیب این است که وقتی البسه تولید آدیداس در انبار فدراسیون فوتبال موجود است، چرا نباید دومین تیم ملی مهم بعد از بزرگسالان از این پوشاک استفاده کند؟

به گزارش میزان، در مراسم بدرقه تیم امید هم هدایای عجیبی مانند «هندزفری» به بازیکنان اهدا شد که بازتاب گسترده‌ای داشت و باعث ناراحتی بازیکنان شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *