افتخاری: برگزاری دربی آلمان براى آینده مالى استقلال مهم است/ تحت فشار یا خواست غیر منطقی به انجام کاری تن نمی‌دهیم

16:20 - 23 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۶۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال برنامه سفر آبی‌پوشان به کشور آلمان و شرایط برگزاری دربی را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اهالی فوتبال و هواداران باشگاه استقلال برای دیدن تیم جدیدشان لحظه شماری می‌کنند و این فرصت ۳۱ تیر و در دیدار با رقیب سنتی، این بار در کشور آلمان رخ خواهد داد و هواداران استقلال می‌توانند در این بازی جذاب ستاره‌های جدید تیم محبوب‌شان را ببینند.

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تایید برگزاری این مسابقه در خصوص علت تاخیر در انجام آن گفت: ابتدا قرار بر این بود که بازی در همان تاریخ تعیین شده یعنی ۲۵ تیر برگزارشود اما برخی اتفاقات که غیرمترقبه بودند وخارج از پیش‌بینی‌های ما بود مثل اتفاقات کشور آلمان، باعث شد زمان را از دست بدهیم. بعد از همفکری‌های صورت گرفته و به این جهت که هموطنان خارج از کشور هم بتوانند خود را به تماشای این مسابقه برسانند و هماهنگی‌های لازم با صدا و سیما هم انجام شود، جمع‌بندی ما این شد که بازی در تاریخ ۳۱ تیر برگزار شود. به این ترتیب تیم استقلال با پایان اردوی ارمنستان به ایران بازخواهدگشت و پس از استراحت و تدابیر لازم راهی آلمان خواهد شد.

افتخاری تاکید کرد این بازی ویژه و تاریخی می‌تواند منشأ اثر مالى برای آینده مالى باشگاه استقلال باشد و ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های این مسابقه خاص، تمام تمهیدات برای سود حداکثری باشگاه در زمینه مالی دیده شده است. بدون شک باشگاه استقلال هرگز تحت فشار یا خواست غیر منطقی به انجام کاری آن هم خلاف منافع باشگاه تن نخواهد داد. با توجه به منافع مالى و آینده باشگاه در خصوص برگزارى دربى پایتخت در کشور آلمان، شریک تجاری ما نقش هماهنگ‌کننده این مسابقه را بر عهده دارد و موظف است حداکثر درآمد را برای باشگاه تامین کند. اتفاقی که می‌تواند در پایان فصل نقل‌وانتقالات و شروع لیگ کمک شایان توجهی برای باشگاه باشد و به همین دلیل هم از هواداران عزیزمان می‌خواهیم با تمام وجود از این طرح حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با قدردانی از تمام کسانی که در انجام این پروژه بزرگ نقش داشتند، اظهار داشت: از وزارت محترم امور خارجه، وزارت محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال آلمان، سفارت آلمان در ایران، سفارت ایران در آلمان، فدراسیون فوتبال ایران و البته صدا و سیما که دست همکاری ما را فشردند تا این پروژه به سرانجام برسد هم تشکر و قدردانی می‌کنم.

افتخاری همچنین اعلام کرد تنی چند از پیشکسوتان باشگاه برای همراهی تیم در این سفر حضور خواهند داشت که به منظور قدردانی از زحمات ایشان انجام می‌شود.

وی در پایان در خصوص زمان انجام این سفر گفت: کاروان تیم استقلال روز پنجشنبه راهی آلمان خواهد شد، روز شنبه و در شهر بیله‌فلد بازی خود را انجام خواهد داد و یکشنبه به ایران بازخواهد گشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *