رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلسه سرپرست باشگاه نفت تهران با فریادشیران

17:02 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۰۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه نفت تهران در جلسه با مدیر آکادمی این باشگاه ضمن تقدیر از تلاش‌های وی و همکارانش بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی و توجه به امور تحصیلی بازیکنان پایه تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، منصور عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت تهران در جلسه با ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی این باشگاه ضمن تقدیر از تلاش‌های وی و همکارانش بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی و توجه به امور تحصیلی بازیکنان پایه تاکید کرد.

در این جلسه فریادشیران گزارش مکتوبی از عملکرد تیم‌های پایه نفت در فصل گذشته را ارائه کرد و گفت: فصل قبل و با توجه به بلاتکلیفی مالکیتی باشگاه دیرتر از همه تیم‌ها و دو هفته مانده به آغاز مسابقات و آن هم با اخذ فرصت از هیئت فوتبال تمرینات و تست‌گیری را آغاز کردیم و در مجموع با توجه به زحمات کادر فنی و سرپرستان تیم‌ها و مجموعه عوامل کادر و بازیکنان و حمایت باشگاه توانستیم نتایج خوبی نسبت به دیگر تیم‌ها گه فرصت بسیار داشتند کسب کرده و چند بازیکن با آتیه را هم در هر رده پرورش دادیم و خوشبختانه با معرفی عادلی و اسدی به کادر فنی بزرگسالان و حضور چند بازیکن دیگر در تمرینات بزرگسالان در مجموع کارامدی آکادمی رضایت‌بخش بود.

 

فریادشیران همچنین گزارشی از وضعیت کنونی تیم‌های پایه نفت و تست‌گیری ها ارائه کرده و گفت: امسال هم متاسفانه دیرتر از همه تیم‌ها برای تست‌گیری استارت زدیم. جا دارد از مساعدت هیئت فوتبال استان تهران و زحمات کادر تیم‌های پایه تقدیر و تشکر کنم. ما تمام سرمربیان جز کادر فنی جوانان که تغییراتی اجباری به واسطه جدایی حنیفی داشتیم را حفظ کرده‌ایم تا اهداف میان‌مدت خود را با ثبات در کادر پیگیری کنند. هم‌اکنون هم کمپانی، مددی و برادران حدادزرین سرمربیان تیم‌های پایه ما هستند که می‌کوشند با تلاش مضاعف زمان از دست رفته را جبران کنند. تاکنون هم هفتاد درصد بازیکنان شناسایی شده‌اند و بسیار امیدواریم با پیگیری‌های مدیریت باشگاه و خودمان بتوانیم تمرینات و مسابقات را در ورزشگاه شهید شیرودی که امکانات خوبی داشته و از نظر رفت و آمد برای بازیکنان کم سن و سال خوب است را در اختیار بگیریم.

فریادشیران در این نشست نیازهای تیم‌های پایه برای تمرینات و همچنین مسابقات را شفاهاً و مکتوب با عرفانیان در میان گذاشته و در حین جلسه هم مذاکراتی بین سرپرست باشگاه نفت و مسئولان ورزشگاه و زمین شماره دو و یک شهید شیرودی برای برگزاری تمرینات و مسابقات پایه‌های نفت انجام شد.

عرفانیان و فریادشیران در حالی که برخی تیم‌های پایه تهران در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کنند به منظور حفظ سلامتی بازیکنان پایه در تلاش هستند پایه‌های نفت در زمین چمن طبیعی تمرین و بازی کنند. عقد قرارداد مربیان و سرپرستان تیم‌ها و همچنین اعضای تدارکات و کادر پزشکی و امضای قرارداد بازیکنان برای ثبت در هیئت فوتبال هم از جمله مسائل و اقداماتی بود که در این نشست انجام شد.

عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت تهران هم در این جلسه بر لزوم اولویت قراردادن مسائل اخلاقی در تیم‌های پایه و همچنین پیگیری امورات تحصیلی بازیکنان از سوی مربیان و سرپرستان تاکید کرد و گفت: سیاست‌گذاری مالکان محترم باشگاه و ما در آکادمی این است که علاوه بر سالم‌سازی و رعایت عدالت در تیم‌های پایه نسبت به رعایت اخلاق در تمرینات و مسابقات تاکید شود و همچنین امورات تحصیلی بازیکنان به شکل ویژه رصد شود تا فوتبال به درس آنها لطمه نزند.

عرفانیان درباره تیم امید نفت تهران هم با کمپانی،  سرمربی تیم امید به گفت‌وگو پرداخت و اعلام کرد در روزهای آتی با مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه بر اساس هماهنگی با مدیر آکادمی نشست ویژه‌ای خواهد داشت. فریادشیران هم از عرفانیان درخواست کرد در تمرینات تمام رده‌های سنی حضور یابد تا دیداری با بازیکنان تیم ها داشته و درباره مسائل و موارد مدنظر با آنها صحبت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *