رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکست‌های پی‌در‌پی داعش در مناطق شرقی حمص/ورود نیروهای سوری به میدان گازی «الحیل»

16:17 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۰۴۰
نیروهای ارتش سوریه طی روزهای گذشته پیشروی گسترده‌ای در مناطق شرقی استان حمص داشته و در جدید‌ترین عملیات خود موفق شدند وارد میدان گازی «الحیل» شوند.

شکست‌های پی‌در‌پی داعش در مناطق شرقی حمص/ورود نیروهای سوری به میدان گازی «الحیل»به گزارش گروه بین‌الملل ، نیروهای ارتش سوریه طی روزهای گذشته پیشروی گسترده‌ای در مناطق شرقی استان حمص داشته و در جدید‌ترین عملیات خود موفق شدند وارد میدان گازی «الحیل» شوند.

نیروهای سوری طی عملیات خود در روزهای گذشته با پشتیبانی نیروهای مقاومت موفق شدند چندین شهر و روستا را در مناطق شرقی استان حمص از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند و در طول این عملیات چند میدان گازی و نفتی نیز به کنترل ارتش سوریه در آمده است.

در جدید‌ترین دور از عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های داعش، نیروهای سوری موفق شدند وارد میدان گازی الحیل در مناطق روستای شرق «تدمر» شوند.

با این پیشروی نیروهای ارتش سوریه خود را به 15 کیلومتری منطقه «الصخنه» در شرق حمص رسانده‌اند که یکی از مهمترین مواضع گروه تروریستی داعش در تمامی استان حمص است.

با آزادسازی منطقه الصخنه ارتش سوریه قادر به در دست گرفتن کنترل بیشترین بخش بزرگراه دیرالزور-حمص خواهد بود و مواضع گروه تروریستی داعش در مناطق روستایی غرب دیرالزور در آستانه سقوط قرار خواهد گرفت.

با توجه به اهمیت آزادسازی منطقه الصخنه، نیروهای ارتش سوریه قصد دارند تا از دو محور مواضع داعش در این منطقه را هدف قرار داده و تروریست‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کنند.

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *