کشف 102 کیلوگرم تریاک در تریلی نفتکش

9:34 - 16 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۲۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف و ضبط 102 کیلوگرم تریاک در تریلی نفتکش خبر داد و گفت: این خودرو در محور باغچه به مشهد توقیف و راننده آن دستگیر شد.
قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، از کشف 102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: در پی رصدهای میدانی و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اخباری به دست آمد که نشان میداد فردی قصد دارد یک محموله مواد افیونی را از یکی از شهرهای استانهای جنوبی به وسیله یک دستگاه تریلی به مشهد جابه جا و آن را در این شهر به فردی تحویل دهد.
 
قاضی خدابخشی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات مسیر حرکت این خودروی نفتکش را تحت کنترل گرفتند و با ورود این خودروی سنگین به حوزه استحفاظی شان وارد عمل شده و آن را در محور باغچه به مشهد توقیف کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این تریلی نفتکش را توقیف و مورد بازرسی قرار دادند که از قسمت روی تانکر از یک محفظه‌ای که به صورت دستی ساخته شده بود ۱۰۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.
 
خدابخشی تصریح کرد: در این ماموریت که سرهنگ صفدری، رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی هدایت آن را بر عهده داشت راننده خودرو دستگیر شد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *