رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سلام فریدون آسرایی در برج میلاد/ طنین عشق یعنی در پایتخت می‌پیچد

15:00 - 14 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۳۴۲
فریدون آسرایی در کنسرت پیش روی خو در برج میلاد آثاری از جمله «سلام» و «عشق یعنی» را روی صحنه می‌برد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میران، فریدون آسرایی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خد در شانزدهمین شب از تابستان با طرفداران خود دیدار می‌کند.

آسرایی در این کنسرت تابستانی منتخبی از قطعه‌هایش از آلبوم‌های مختلف را همراه با مجموعه‌ای از آثاری که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته را روی صحنه می‌برد.

فریدون آسرایی

سلام، غریبه، کبوتر، عشق یعنی، نگاهت، یادش بخیر و گل هیاهو از جمله قطعه‌هایی هستند که فریدون در کنسرت پیش روی خود آن‌ها را اجرا می‌کند.

این هنرمند عرصه موسیقی پاپ در کارنامه هنری خود سابقه حضور در جشنواره موسیقی فجر را هم دارد که اجرای او یکی از کنسرت‌های پرشور و پرمخاطب جشنواره لقب گرفت.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر کنسرت‌های موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شد، بازگشت دوباره خواننده‌های موسیقی پاپ به برج میلاد برای آن‌ها اتفاقی خوشایند محسوب می‌شود و بیشتر آن‌ها از این اتفاق ابراز خشنودی می‌کنند.

فریدون آسرایی

با توجه به رونق دوباره کنسرت‌های موسیقی پاپ در برج میلاد، فریدون آسرایی نیز پس از مدت‌ها در 16 تیر در دو نوبت 18:30 و 21:30 در مرکز همایش‌های این برج می‌خواند.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *