سیره اخلاقی شهید بهشتی الگوی نسل جوان کشور باشد

14:46 - 08 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۷۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: شهید بهشتی به عنوان سید الشهدی انقلاب اسلامی باید به عنوان الگوی صداقت، ولایت پذیری، پرکاری و نظم به جوانان و نسل آینده ساز کشور معرفی گردد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا عرشیان در آیین گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: شهید بهشتی مدیری توانمند و منضبط ، فعال و پر تلاش بود که نقش به سزایی در تدوین قانون اساسی و رتق و فتق امور کشور در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب ایفا کرد.

وی تصریح کرد : خون شهدای مظلومی همچون شهید بهشتی ، انقلاب نوپای اسلامی را بیمه کرد و باعث انسجام صفوف مردم در مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گردید.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: شهید بهشتی به عنوان سید الشهدی انقلاب اسلامی باید به عنوان الگوی صداقت، ولایت پذیری، پرکاری و نظم به جوانان و نسل آینده ساز کشور معرفی گردد.

این مقام قضایی به برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر اشاره کرد و بیان داشت : برنامه های خوب و متنوعی برای هفته قوه قضاییه برنانه ریزی و اجرا گردید و سعی شد در راستای اجتماعی کردن قوه قضاییه ، چندین برنامه نیز برای مردم و در جمع مردم باشد.

وی به میزبانی دادگستری استان یزد از ورزش صبحگاهی در پارک هفتم تیر اشاره کرد و گفت: در پارکی که به یاد شهدای فاجعه هفتم تیر به یاد این شهدا به نام پارک هفت تیر نام گذاری شده است، کارکنان دادگستری با حضور در جمع ورزشکاران، دقایقی را به ورزش پرداختند و با قرعه کشی در جمع ورزشکاران به تعدادی از آنان هدایایی اهدا کردند.

عرشیان از برنامه فرهنگی دیگری در جمع مردم  خبر داد و بیان داشت : با حضور کارکنان دستگاه قضایی در جمع مردم در پارک کوهستان در روز جمعه نهم تیر ماه برنامه های خوب و اثر گذاری با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، شهرداری و اداره ورزش های همگانی اجرا خواهد شد تا هفته قوه قضاییه برای مردم تجلی بیشتری پیدا کند .

شایان ذکر است در بخش دیگری از این مراسم ، از تعدادی از ایثارگران دستگاه قضایی و کارمندان نمونه تجلیل گردید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *