لزوم تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی

12:39 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۴۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بر تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی تأکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری تبریز بمناسبت عید سعید فطر بر تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تبریک عید فطر و هفته قوه قضائیه، دادگستری را مکانی مقدّس عنوان و بر لزوم رعایت اخلاق اداری و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و بیان داشت: زحمات قضات و کارکنان دادگستری طاقت فرساست لیکن مطالبه مردم و مراجعین به دادگستری از قضات و کارمندان، برخورد با عزّت و احترام و خوشرویی است.

وی با اشاره به اینکه نبی مکرّم اسلام و امامان معصوم بهترین الگو‌ها در اخلاق اسلامی اند افزود: بهترین روش اصلاحگرایانه، نوع برخورد و رفتار مناسب حتی با متخلّف در عین برخورد قانونی است؛ برخورد قاضی با مراجعین بایستی برخوردی انسانی، اسلامی و اخلاق مدارانه باشد. 

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی دستگاه قضایی را از پاکترین و دلسوزترین دستگاه‌ها توصیف کرد و خواستار خدمت شایسته کارکنان قضایی و اداری به مردم شد.

در این دیدار از تعدادی از قاریان قرآن و شرکت کنندگان در جلسه ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان در دادگستری تبریز با اهدای کتاب و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *