گرفتن سیمرغ بلورین برایم مهم است/نقش‌های اول همیشه به بازیگران چهره می‌رسد

8:14 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۴۱۱
بازیگر فیلم انزوا گفت: سیمرغ برای هر بازیگری مهم بوده و طبعاً برای من هم مهم است. به احتمال فراوان این سیمرغ را به دست می‌آورم زیرا در روندی که من کار می‌کنم اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم هرچه زودتر نقش مورد علاقه‌ام را ایفا کرده و سیمرغ را به دست آورم.
نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: فعلاً هیچ پیشنهادی در سینما و تلویزیون نداشته و در حال حاضر تمرین‌های نمایشی به نام دریبل را کار می‌کنم.
 
وی درباره این اثر افزود: این نمایش موضوعی اجتماعی داشته و به مشکلات یک خانواده می‌پردازد. به احتمال فراوان نمایش "دریبل" مهر ماه امسال روی صحنه رفته و به جشنواره تئاتر فجر هم خواهد رفت.
 
 نادر فلاح
 
بازیگر فیلم "سد معبر" با اشاره به نزدیک شدن به اکران فیلم "انزوا" ادامه داد: به نظرم این فیلم اتفاق خوبی است و دیده خواهد شد. سینما مخاطبان متفاوتی داشته و سلیقه‌ها گوناگون است و فیلم انزوا نیز جامعه آماری مخاطب خود را به دست می‌آورد.
 
وی درباره آرزوی خود برای دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: سیمرغ برای هر بازیگری مهم بوده و طبعاً برای من هم مهم است. به احتمال فراوان این سیمرغ را به دست می‌آورم زیرا در روندی که من کار می‌کنم اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم هرچه زودتر نقش مورد علاقه‌ام را ایفا کرده و سیمرغ را به دست آورم.
 
نادر فلاح 
 
فلاح درباره نقش دلخواه خود خاطرنشان کرد: واقعیتش این است که دلم می‌خواهد نقش یک و یا مکمل اصلی بازی کنم. البته این سخت است زیرا کارگردان‌ها نقش اول را به بازیگران چهره و شناخته‌تر شده داده و از آنها استفاده می‌کنند اما من تمام تلاشم را برای دستیابی به این نقش انجام می‌دهم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *