تجدیدبیعت کارکنان دستگاه قضایی استان گلستان با آرمان‌های شهدا

11:43 - 01 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۷۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیران و کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه امروز با حضور در امامزاده عبدالله گرگان، گلزار شهدای این شهر را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، مدیران و کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه امروز با حضور در امامزاده عبدالله گرگان، گلزار شهدای این شهر را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گرگان در این مراسم با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی در منطقه‌ای که آتش جنگ و ناامنی در آن شعله ور است مرهون شهدا و از جان گذشتگی آنان است.

حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود: در دو قرن اخیر به بهانه‌های مختلف بخش هایی از خاک ایران عزیز، جدا شد، اما در هشت سال دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم جانانه دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک سانتیمتر از این خاک به دست بیگانگان بیفتد.

دادستان حقی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، بر تارک جهان می‌درخشند که مرهون انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدا ست.

وی افزود: اگر امروز با یک اشاره مقام معظم رهبری، موشک‌ها در کیلومتر دورتر، تروریست‌های تکفیری را که علاوه بر تهدید آرامش و امنیت جهان اسلام، همه دنیا را تهدید می‌کنند، هدف قرار دهند حاصل تلاش‌های بی دریغ شهدایی همچون تهرانی مقدم هاست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ما در عرصه‌های فرهنگی هم نیاز به شهدا داریم به فرمان " آتش به اختیار " رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آتش به اختیار یعنی در عرصه‌ی فرهنگی هر کس هر چه در توان دارد برای ارتقای فرهنگ کشور ارائه کند.

حجت الاسلام حقی با بیان این که بار‌ها رهبر فرزانه انقلاب درباره ناتوی فرهنگی هشدار داده اند گفت:: دشمن امروز به این باور رسیده است که نمی‌تواند با گزینه‌ی نظامی با ایران مقابله کند به همین سبب باید در عرصه‌ی فرهنگ هوشیار باشیم و خوب عمل کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *