هلاکت شمار زیادی از تروریست‌های داعش در دیرالزور/مواضع تروریست‌ها زیر آتش خمپاره‌ای ارتش سوریه

17:55 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۵۷۸
ارتش سوریه عملیات خود علیه تروریست‌ها را روز چهارشنبه در نقاط مختلف این کشور ادامه داده و موفق شده است خسارات و تلفات سنگینی را به تروریست‌ها وارد کند.
هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های داعش به وسیله ارتش سوریه
به گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش سوریه عملیات خود علیه تروریست‌ها را روز چهارشنبه در نقاط مختلف این کشور ادامه داده و موفق شده است خسارات و تلفات سنگینی را به تروریست‌ها وارد کند.

طی ساعات گذشته نیروهای سوری حملات خمپاره‌ای خود علیه مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور را آغاز کردند و بعد از چندین ساعت درگیری شدید موفق شدند ده‌ها تروریست را به هلاکت برسانند.

یکی از مقامات ارتش سوریه در مصاحبه با خبرگزاری «سانا» ضمن اعلام این خبر افزود: نیروهای سوری در این عملیات موفق شدند تجمع تروریست‌ها را در مناطق اطراف دیرالزور هدف قرار داده که در پی این اقدام ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

این مقام ارتش سوریه همچنین گزارش داد که جنگنده‌های سوریه نیز روز چهارشنبه عملیاتی را در برخی از محله‌های دیرالزور انجام داده و موفق شدند علاوه بر هلاکت تعدادی از تروریست‌ها، چندین خودرو را نیز منهدم کنند.

نیروهای سوری علاوه بر این مواضع تروریست‌های النصره در جنوب شرقی دمشق را هدف قرار دادند که در پی آن ده‌ها تروریست النصره به هلاکت رسیده و تعدادی از خودروهای متعلق به تروریست‌ها نیز منهدم شدند.










ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *