بازیگر مطرح هالیوود در عملی شگفت‌انگیز 30 سال جوانتر شد+عکس

10:00 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۱۸۴
گریم حیرت‌انگیز "هریسون فورد" در فیلم جدید "بلیدرانر 2049" باعث شگفتی بسیاری از تماشاگران سینما شده است. در این نوع از گریم وی به حدود 30 سال پیش خود بازگشته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گریم حیرت‌انگیز "هریسون فورد" در فیلم جدید "بلیدرانر 2049" باعث شگفتی بسیاری از تماشاگران سینما شده است. در این نوع از گریم وی به حدود 30 سال پیش خود بازگشته است.
 
در اصل این گریم نوع تازه‌ای تکنیک جلوه‌های ویژه سینما بوده که اسکورسیزی هم قصد دارد برای رابرت دنیرو در فیلم ایرلندی به کار ببرد.
 
"بلید رانر ۲۰۴۹ " با بازی "هریسون فورد" ۶ اکتبر ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود از سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد نمود.
 
بلید رانر 2049 
 
این فیلم علمی تخیلی بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته "مایکل گرین" و "همپتون فانچر" توسط "دنی ویلنو" مراحل تولید خود را سپری می‌کند.
 
"بلید رانر ۲۰۴۹ " دنباله‌ای بر فیلم "بلید رانر (۱۹۸۲) " به شمار می‌رود و "هریسون فورد" یکبار دیگر به ایفای نقش "ریک دکارد" می‌پردازد.
 
"رایان گاسلینگ"، "ادوارد جیمز اولموس"، "هریسون فورد"، "رابین رایت"، "دیوید باتیستا"، "لنی جیمز"، "جرد لتو" و "آنا د. آرماس" اشاره کرد.
 
 بلید رانر 2049

بلید رانر ۲۰۴۹ قرار است به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در امریکای شمالی اکران شده و پس از آن اکران جهانی خود را آغاز نماید.
 
دکارد (هریسون فورد) از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۹ ماموریت دارد که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند. تا اینکه یک گروه شبه نظامی رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند. یعنی همان شرکتی که آن‌ها را بوجود آورده است. این بخشی از داستان نسخه اول این فیلم بود که نسخه دوم ادامه پیدا می‌کند.
 
 انتهای پیام/
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *