رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اهمیت حضور سردار سلیمانی در مرزهای مشترک عراق و سوریه/نیروهای مردمی عراق داعش را در مرزهای سوریه درهم کوبیدند

7:30 - 26 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۲۵۳
پایگاه خبری «لانگ‌وار ژورنال» در گزارشی نوشت که طی روزهای گذشته سردار سلیمانی در کنار نیروهای بسیج مردمی عراق در مرزهای عراق و سوریه حضور داشته که این امر نشان دهنده اهمیت عملیات نیروهای عراقی در مناطق مرزی است.
حضور سردار سلیمانی در مرزهای مشترک عراق و سوریه
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه خبری «لانگ‌وار ژورنال» در گزارشی نوشت که طی روزهای گذشته سردار سلیمانی در کنار نیروهای بسیج مردمی عراق در مرزهای عراق و سوریه حضور داشته که این امر نشان دهنده اهمیت اعملیات نیروهای عراقی در مناطق مرزی است.

لانگ‌وار ژورنال می‎نویسد: رسانه حزب‌الله لبنان تصاویری از حضور سردار سلیمانی در کنار نیروهای عراقی در مرز مشترک این کشور منتشر کرده است.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت:آخرین تصاویر از حضور سردار سلیمانی در مرز عراق و سوریه نشان می‌دهند که وی به همراه تیپ «فاطمیون» در حال به جا آوردن نماز شکر است.

لانگ‌وار ژورنال نوشت: چندین نفر از نیروهای تحت حمایت ایران در مرزهای عراق این تصاویر را گرفته‌اند که از نیروهای تشکیل دهنده حشدالشعبی هستند.

طی روزهای گذشته نیروهای بسیج مردمی عراق موفق شدند با آزادسازی چندین منطقه راهبردی خود را به مناطق مرزی دو کشور سوریه و عراق برسانند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *