رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

4 پرونده پرسپولیس در فیفا مختومه شد/ ثبت قرارداد منشا در گروی ارائه مستندات

11:44 - 24 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۰۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورتجلسه‌ای رسمی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که 4 پرونده‌‌خود در فیفا را مختومه کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باشگاه پرسپولیس تنها باشگاهی بود که تا قبل از سه شنبه شب هیچگونه اطلاع رسانی درباره تعیین وضعیت پرونده‌های بازیکنان و مربیان خارجی که در فیفا دارند به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا نکرده و حتی نماینده‌ای را هم به این کمیته نفرستاده بود اما  شب گذشته نشست مشترکی بین روزبه وثوق احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس و جمشیدی، معاون حقوقی باشگاه برگزار شد.
 
در این نشست که صورتجلسه رسمی هم شد، مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که 4 پرونده‌ بلاتکلیف و مفتوحی که در فیفا داشتند را از طریق تسویه حساب با شاکیان مختومه کرده‌اند و امروز ( چهارشنبه ) هم مستندات آن را به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارائه می‌دهند. پرونده‌های تادئو، گابریل، دسوزا، سپانویچ، دسوزا جزء این پرونده‌ها بوده است.
 
روزبه وثوق احمدی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ضمن تایید این خبر گفت: از امروز تا 15 شهریور اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس مستندات مربوط به 4 پرونده را ارائه دهند مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان جدید از جمله منشا نخواهند داشت.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *