بازتاب صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی در رسانه‌های خارجی+تصاویر

8:39 - 23 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۶۱۷
پیروزی غرورآفرین تیم فوتبال ایران در برابر ازبکستان و راه‌یابی بی‌اما‌و‌اگر تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه بازتاب وسیعی در سطح رسانه‌های جهان داشت.
به گزارش گروه بین‌الملل ، تیم ملی قوتبال ایران دوشنبه‌شب در چارچوب بازیهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یک بازی حساب‌شده در برابر تیم ازبکستان در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و مقتدارانه به عنوان تیم نخست گروه خود مجوز حضور در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست آورد.

وب‌سایت رسمی فدراسیون جهانی قوتبال (فیفا) دقایقی پس از پایان بازی ایران و ازبکستان ضمن تبریک این پیروزی شیرین به مردم ایران نوشت: ایران مجوز ورود به بازیهای جام جهانی تابستان آتی در روسیه در به دست آورد.

تیم ملی ایران


خبرگزاری رویترز در گزارشی ضمن پوشش شادی و خوشحالی مردم ایران پس از بازی ایران و ازبکستان نوشنت: مردم ایران پس از راه‌یابی تیم ملی فوتبال این کشور به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در خیابان‌ها به جشن و شادی پرداختند.

تیم ملی ایران

روزنامه واشنگتن‌پست نیز در گزاشی ضمن اشاره به پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ازبکستان نوشت: ایران با پیروزی در برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را به دست آورد.

تیم ملی ایران

پایگاه خبری «یواس‌تودی» راه‌یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را در گزارشی با تیتر «ایران پس از شکست ازبکستان دومین تیمی است که مجوز حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به دست آورد» پوشش داد.

تیم ملی فوتبال ایران

وب‌سایت «یورواِسپورت» در مطلبی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین‌بار در تاریخ این کشور به صورت پیاپی به جام جهانی راه می‌یابد نوشت: ایران و برزیل تن‌ها تیم‌هایی هستند که تاکنون مجوز حضور در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به‌دست آوردند.

تیم ملی قوتبال ایران

پایگاه روزنامه «چاینا‌دیلی» دراین‌باره نوشت: تیم ملی قوتبال ایران با پیروزی ۲ بر صفردر برابر ازبکستان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ راه یافت.

تیم ملی ایران
روزنامه سان‌دیلی مالزی نیز نوشت: با راه‌یابی تیم ملی قوتبال ایران به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، مردم ایرن کشور در خیابان‌ها به جشن وشادی پرداختند.

تیم ملی ایران

پایگاه «worldsoccertalk» در گزارشی ضمن پوشش بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر ازبکستان و پیروزی مقتدرانه تیم ملی ایران نوشت: ایران مجوز حضور در جام جهانی قوتبال ۲۰۸ را به دست آورد.

تیم ملی ایران




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *