شناسایی سومین باغچه بوته خشخاش و گراس در مشهد + عکس

10:56 - 19 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۱۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی بخشی گفت: در پی عملیاتی اطلاعاتی سومین باغچه مواد مخدر در مشهد شناسایی صدها بوته خشخاش و گراس از آن جمع آوری شد.
قاضی مهدی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، گفت: در پی اعلام اخباری از سوی منابع خبری سپاه ناحیه بلال اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد فردی در باغش واقع در روستای چه‌چه اقدام به کاشت گیاهان ممنوعه خشخاش و گراس کرده است لذا دستور پیگیری پرونده از سوی قاضی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد صادر و تیمی از ضابطین قضایی این حوزه مقاومت مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.


شناسایی سومین باغچه بوته خشخاش و گراس در مشهد + عکس
وی ادامه داد: تیم عملیاتی ناحیه بلال پس از اخذ مجوز قضایی روز سه شنبه شانزدهم خرداد به بهانه خرید زمین مجاور محل مورد نظر با متهم قراری صوری ترتیب دادند اما این مرد 63ساله به بهانه اینکه برای انجام کاری به مشهد رفته قرار را به روز چهارشنبه موکول کرد.

قاضی بخشی افزود: تیم عملیاتی پرونده که احتمال می‌دادند متهم تا آخر شب به باغش سر می‌زند در محل مستقر شدند و طولی نکشید که شامگاه سه شنبه این مرد سالخورده که گویا از حضور ضابطین قضایی مطلع شده بود به قصد معدوم سازی بوته‌های گراس و خشخاش به باغش مراجعه کرد که در اقدام به موقع ماموران دستگیر شد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در این عملیات 200بوته گراس و 60بوته خشخاش جمع‌آوری و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر داده شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *