رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تا چند روز دیگر تیم آینده‌ام را انتخاب می‌کنم / برای لیگ هفدهم برنامه‌های ویژه‌ای دارم

9:04 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم گفت: چند پیشنهاد از تیم‌های تهرانی و شهرستانی دارم که ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت.
میثم مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره وضعیت خودش و تصمیمی که برای لیگ برتر هفدهم دارد، اظهار داشت: در حال حاضر کنار خانواده مشغول استراحت هستم اما چند پیشنهاد دارم که به زودی تصمیم نهایی را می‌گیرم تا کار را با برای لیگ هفدهم با قدرت آغاز کنم.

وی افزود: این پیشنهاد از چند تیم شهرستانی و تهرانی است که بعضی از آنها هنوز وضعیت کادر فنی‌شان کاملا مشخص نشده و مذاکرات را جدی‌تر دنبال نکرده‌ایم. با این حال به زودی تصمیم نهایی را خواهم گرفت چون برای فصل بعد برنامه‌های ویژه و زیادی دارم.

مدافع فصل گذشته صبا در خصوص اینکه آیا اولویتش بازی در تهران است یا شهرستان، گفت: کار من فوتبال بازی کردن است و هر تیمی که به فوتبالم کمک کند لباس آن را برتن می‌کنم اما قطعا تیمی را انتخاب می‌کنم که بتواند شرایط خوبی در جدول داشته باشد و عملکردم به بهترین شکل به چشم بیاید.

مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه توکلم به خدا بوده و فصل گذشته هم در صبا هرچند تلاش‌يمان به ثمر ننشست و سقوط کردیم و بابت آن هنوز هم ناراحتیم اما توانستم در هر پستی که از من بازی گرفته شد و با اینکه پست تخصصی من نبود به بهترین شکل کار کنم و تمام توانم را گذاشتم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *