رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازیگر خشن سینمای هالیوود مقابل کوسه‌ها ایستاد+عکس

13:00 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۱۱۸
فیلم سینمایی "مِگ" به کارگردانی "تورتلتاب" و با بازی "جیسون استاتام" اکران بین‌المللی خود را از 10 آگوست 2017 و از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مِگ" به کارگردانی "تورتلتاب" و با بازی "جیسون استاتام" اکران بین‌المللی خود را از 10 آگوست 2017 و از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
 
این فیلم در ژانر اکشن، روایتگر داستانی جنایی و اکشن است. جیسون استاتام در نقش جوناس تیلور در نقش یک افسر نیروی دریایی بوده که به مقابله با یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر چینی می‌پردازد. در این راه حمله کوسه همه چیز را تغییر داده و داستان فیلم عوض می‌شود.
 
 جیسون استاتام
 
استاتام در قالب نقش اصلی این فیلم ظاهر شده و این اثر تنها فیلم در حال تولید وی در سال 2017 محسوب می‌شود. وی به تازگی فیلم پرفروش و رکوردشکن "سریع 8" که ادامه بر مجموعه سریع و خشن است را روی پرده داشته است.
 
علاوه بر جیسون استاتام، جسیکا مک‌نام، لی بینگ‌بینگ، روبی رز، رایان ویلسون، کلیف کروتس و رابرت تیلور در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.
 
جیسون استاتام 
 
دین گئورگاریس و اریک هوبر فیلمنامه "مِگ" را بر اساس رمانی با همین نام نوشته استیو آلن به نگارش درآورده و ساخت این پروژه را کمپانی وارنر بروس بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *