رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چندین غیر نظامی فراری در موصل به دست داعش کشته شدند

3:55 - 14 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۷۰۷
یکی از اعضای گروه امداد که در این منطقه به سر می برد، گفت که اعضای داعش در طول دو روز گذشته به افرادی که در حال فرار از این منطقه بودند شلیک می کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل ،به نقل از رویترز، در میان کشته شدگان زنان و کودکان نیز دیده می شود. این افراد با خود کیفی حاوی وسایل شخصی را به همراه داشتند که در منطقه 'زنجیلی' در نزدیکی خط درگیری ارتش عراق و نیروهای داعش که در حال فرار از این منطقه بودند، کشته شدند.
 
یکی از اعضای گروه امداد که در این منطقه به سر می برد، گفت که اعضای داعش در طول دو روز گذشته به افرادی که در حال فرار از این منطقه بودند شلیک می کردند.
وی اظهار داشت که دیروز در این منطقه بیش از 50 جسد را رویت کرده است.
 
تلاش برای آزادسازی غرب موصول در حالی در جریان است که 200 هزار نفر شهروندان غیر نظامی در محاصره داعش به سر می برند.
حمله به شهر موصل از سوی دولت عراق از ماه اکتبر آمریکا آغاز شده و بازپس گیری آن بسیار طولانی تر از آن چیزی که پیش بینی شده بود، به طول کشیده است.
 
سقوط موصل عراق می تواند نشانه بزرگی برای پایان دوران خلافت خود خوانده گروه تروریستی داعش که از سال 2014 این ادعا را کرده اند، باشد.
بیش از 700 هزار نفر از شهروندان موصلی که برابر با یک سوم از جمعیت پیش از جنگ این منطقه است ، به دنبال سرپناهی امن به همراه فرزند و وابستگان خود از این شهر فرار کرده اند.
 
درگیری های موصل در حالی پیگیری می شود که نیروهای کرد تحت حمایت آمریکا نیز در حال محاصره نیروهای گروه تروریستی داعش در اطراف شهر رقه هستند.
 
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *