دست‌نشان: به مدیران ملوان قول داده‌ام/ مدیران خونه به خونه شرایط من را درک کردند

23:28 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۱۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان گفت: من به مدیران باشگاه ملوان و هواداران این تیم قول داده‌ام و نمی‌توانم زیر قولم بزنم.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان، نادر دست‌نشان درباره آخرین وضعیت خود و تیمش اظهار داشت: من امروز (دوشنبه) به شهر بابل آمده‌ام تا نشستی را با مدیران تیم خونه به خونه بابل داشته باشم. این نشست برگزار شد و از قاسم حسن‌زاده کمال تشکر را دارم که تمام صحبت‌های من را شنید و شرایط من را درک کرد.
 
وی ادامه داد: او خیلی علاقمند بود که من کار خود را در باشگاه خونه به خونه ادامه دهم ولی به او گفتم که من به مدیران باشگاه ملوان و هواداران این تیم قول داده‌ام و نمی‌توانم زیر قولم بزنم چون همیشه و در هر مقطعی از فوتبال طوری رفتار کردم که حرف و عملم یکی باشد.
 
سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: باید عنوان کنم در صحبت‌هایی که با حسن‌زاده انجام دادم، او شرایط من را کاملا درک کرد و گفت می‌دانم که شما به ملوان قول داده‌اید و شرایط برگشت به خونه به خونه برای‌تان سخت است. او انسان با معرفتی است و از این بابت خوشحالم که شرایط من را درک کرد.

دست‌نشان در پایان گفت: دستیار اول من در تیم ملوان نادر عزت‌الهی است و او از فردا در تمرینات تیم ملوان حاضر خواهد بود و کنار احمد احمدی تمرینات را زیر نظر می‌گیرد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *