امیدوارم روزی ووشو ایران را بالاتر از چین ببینیم/ علی‌نژاد و کادر فنی، عوامل موفقیت فدراسیون هستند

1:00 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۱۷۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مشاور فدراسیون ووشو گفت: عملکرد علی‌نژاد و کادر توانای فنی مخصوصاً حسین اوجاقی از عوامل موفقیت فدراسیون است.
محمد ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص جایگاه ووشو ایران در جهان اظهار داشت: موفقیت بسیار عالی و کسب ۶ مدال طلا از ۶ وزن در بازی‌های کشورهای اسلامی، نشان از توانایی و برنامه‌ریزی مدون فدراسیون در سال‌های متمادی دارد.
 
وی ادامه داد: مدیریت در سطح عالی فدراسیون، عملکرد علی‌نژاد (رئیس فدراسیون ووشو) و کادر توانای فنی مخصوصاً حسین اوجاقی که تجارب سازنده خود را بعد از دوران قهرمانی در اختیار جوانان قرار داده، از عوامل موفقیت فدراسیون است.

مشاور فدراسیون ووشو تصریح کرد: امید است که با برنامه‌ریزی مدون، روزی وشو ایران را بالاتر از کشور چین ببینیم. این موضوع با پتانسیلی که در جوانان این رشته در این ۵ سال دیده‌ام، دور از دسترس نیست.
 
ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: ووشو یكی از رشته‌های پرافتخار ورزش ایران است كه روند مدال‌آوری خوبی در رقابت‌های رسمی قاره‌ای و جهانی داشته است. عملكرد ووشو كاران بنا بر اظهار نظر وزیر ورزش بهتر از پیش‌بینی‌ها بوده و این مهم در قیاس تطبیقی با سایر رشته‌های رزمی مدال‌آور المپیكی نظیر تكواندو، جودو و بوكس گواهی بر این مدعاست كه تثبیت مدیران شایسته در رأس فدراسیون‌های ورزشی مثل علی‌نژاد می‌تواند ضمانت نتایج فنی قابل قبول باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *