محموله ۴۶۰ کیلوگرمی مواد مخدر در شمال کرمان متوقف شد

11:38 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۹۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقاب شهرستان انار گفت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان باند فعال قاچاق موادمخدر موردضربه قرار گرفت.
مرتضی رعیتی دادستان شهرستان انار در گفتوگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان باند فعال قاچاق موادمخدر مورد ضربه قرار گرفت.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شامگاه گذشته ماموران اداره اطلاعات طی یک درگیری مسلحانه در محور مواصلاتی انار به استان یزد که با تیر اندازی از سوی اشرار مسلح نیز همراه بود موفق به توقیف یک دستگاه خودروی زانیا حامل ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

این مقام قضائی تصریح کرد:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، مشخص گردید اعضای این باند فعال قاچاق مواد مخدر قصد انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور رادارند.

وی افزود: با حضور به موقع و هوشیارانه مامورین اطلاعاتی اشرار مسلح موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند و در این عملیات علاوه بر کشف ۴۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک مقادیری مهمات به همراه یک دستگاه خودروی زانتیا از اشرار مسلح کشف وضبط شد.

دادستان شهرستان انار تصریح کرد: تحقیات تکمیلی در جهت دستگیری سایر عوامل این پرونده همچنان ادامه دارد.

کرمان؛ خط مقدم مبازه با مواد مخدر در کشور

شایان ذکر است استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان‌های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان‌های کشور می‌باشد و دستگاه‌های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *