پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017 را بشناسید/دیو و دلبر سینمای جهان را در دست گرفتند+عکس

12:00 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۵۸۳
فروش جهانی فیلم‌های روی پرده اکران در سرتاسر جهان همواره یکی از جذاب‌ترین اخبار در حوزه سینما محسوب می‌شود و این بار خبرگزاری میزان به رتبه بندی این آثار در پنج ماه نخست ماه میلادی پرداخته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فروش جهانی فیلم‌های روی پرده اکران در سرتاسر جهان همواره یکی از جذاب‌ترین اخبار در حوزه سینما محسوب می‌شود و این بار به رتبه بندی این آثار در پنج ماه نخست ماه میلادی پرداخته است.
 
 پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017

براساس این جدول فیلم سینمایی "دیو و دلبر" در رتبه نخست جدول پرفروش‌ترین فیلم سال جدید میلادی ایستاده است. فیلم‌های "سرنوشت خشن‌ها"، "نگهبانان کهکشان ۲ "، "لوگان" و "کونگ" رتبه‌های دوم تا پنجم جدول را در دست دارند.
 
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017
دیو و دلبر
 
فروش جهانی: 1,223.4 میلیون دلار
 
فیلم «دیو و دلبر» که بر اساس یک افسانه قدیمی به کارگردانی بیل کاندن ساخته شده در چهارمین هفته از اکران باز هم با طعم افت در فروش روبرو شد و به مبلغی به میزان ۱۳. ۶ میلیون دلار اکتفا کرد تا با یک پله سقوط در جایگاه سوم بایستد.
 
این فیلم به داستان دختری در اواخر قرن هجده می‌پردازد. او که پدرش اسیر یک دیو شده می‌پذیرد در ازای آزادی وی در اسارت دیو باقی بماند.
 
در ابتدای داستان، یک زن گدا یک شاهزادهٔ جوان را نفرین و او را تبدیل به یک دیو زشت می‌کند، زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند.
 
فیلمنامه این اثر را "استیون شباسکی" بر اساس داستانی با همین نام نوشته " ژنی ماری لی پرنس دی بیومونت" نگاشته است.
 
اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، ایوان مک‌گرگور، ایان مک‌کلن و، اما تامسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
 
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017
سریع و خشن ۸ 
 
فروش جهانی: 1,215.7 میلیون دلار 
 
"سریع و خشن ۸ " به کارگردانی "اف گری" در سومین هفته اکران خود درامریکا با فروشی معادل ۱۹. ۴ میلیون دلار در رتبه نخست باکس آفیس هفتگی ایستاد.
 
فیلم "سرنوشت خشمگین ها" که ادامه‌ای بر سریع و خشن‌ها خواهد بود به کارگردانی "اف گرای" ادامه‌ای بر هفت نسخه قبلی بوده و بازیگران فراوانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
 
در نسخه جدید این فیلم ون دیزل، دواین جانسون (راک)، جیسون استاتام، کرت راسل و چارلیز ترون به ایفای نقش خواهند پرداخت.
 
اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود بازیگر نقش اصلی این فیلم و جایگزین پل واکر بازیگر فقید سینمای هالیوود خواهد بود.
 
سریع و خشن هشت با نام اصلی "سرنوشت خشمگین ها" ادامه‌ای بر فیلم‌های پر فروش و موفق سریع خشن خواهد بود.
 
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017
نگهبانان کهکشان ۲ 
 
فروش جهانی: 750.1 میلیون دلار 
 
فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" اولین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود با رقمی حیرت انگیز آغاز کرد.
 
کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
 
این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.
 
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017
لوگان
 
فروش جهانی: 607.4 میلیون دلار
 
فیلم سینمایی لوگان به کارگردانی "جیمز منگولد" و بازی بازیگرانی همچون "هیو جکمن"، "پاتریک استورات"، "بویلد هولدبروک" و "الیزلبت رودریگز"، ۳ مارس ۲۰۱۷ اکران خود را آغاز کرد.
 
لوگان نسخه تازه‌ای از بخش مستقل از مجموعه مردان ایکس است که نسخه دوم فیلم "ولوورین" محسوب می‌شود و "لوگان" یا همان "ولوورین" با بازی هیو جکمن نقش اصلی آن را بر عهده دارد.
 
"جیمز منگولد" کارگردان این فیلم قصد دارد، شخصیت "لورا" در این فیلم را محوریت فیلم بعدی اش قرار دهد. او معتقد است که این شخصیت ۱۷ ساله می‌تواند هواداران زیادی داشته باشد.
 
پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2017 
کونگ (جزیره جمجمه)
 
فروش جهانی: 565.2 میلیون دلار
 
جزیره جمجمه فیلمی حماسی ماجراجویی است که "جوردن وی روبرت" بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته "درک کانالی" آن را کارگردانی کرده‌است.
 
تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون و جان رایلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
 
داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند.
 
فیلم‌های بچه رئیس، پنجاه طیف تیره‌تر، اسم تو، مامور سه ایکس و دیوار بزرگ رتبه‌های ششم تا دهم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در سال 2017 را در دست دارند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *