افزایش پاداش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف

9:04 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۱۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان گفت: بزودی با تخصیص اعتبار کافی، پاداش اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف افزایش پیدا خواهد کرد.
عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به افزایش پاداش اعضای و کارکنان شورای حل اختلاف در سال جاری گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور و در اجرای قانون جدید شورا، پیش بینی می‌شود وضعیت اعضای و کارکنان در سال ۹۶ و با توجه به اینکه در قانون بودجه تصویب شده است افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور تمام تلاش خود را جهت بهتر شدن وضعیت و رابطه کاری اعضاء و کارکنان که دارای شرایط هستند را بکار گرفته که با توجه به عمر باقی مانده از قانون شورای حل اختلاف مصوب سال ۱۳۹۴ و تهیه پیش نویس و جمع آوری نظریات، مشکلات و آرا شوراهای حل اختلاف توسط مرکز شاهد رفع خیلی از مشکلات و ایرادات در پیش روی اعضاء و کارکنان باشیم.

معاون قضایی رئیس دادگستری استان خوزستان خاطر نشان کرد: انتظار داریم امسال کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف در آزمونهای استخدامی دادگستری‌ها از ظرفیت ایجاده شده در ماده ۴۰ قانون شورا به نفع خود بهره برداری و استفاده کنند.

زبیدی نیا از اجباری شدن بیمه اجتماعی کارکنان و اعضاء شورای حل اختلاف خبر داد و اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب که بزودی اعمال خواهد شد بیمه اجباری اجتماعی اعضای و کارکنان شورای حل اختلاف و خارج شدن آنان از بیمه اختیاری است و همچنین استفاده از خدمات بیمه تکمیلی که این امتیاز دلالت بر توجه و عنایت مسئولین مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور برای رسیدگی به امور اعضای وکارکنان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *