آدام سندلر و داستین هافمن همبازی شدند+عکس

21:45 - 03 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۵۱۴
آدام سندلر بازیگر مطرح کمدی سینمای هالیوود این روزها میهمان ویژه فستیوال کن 2017 بوده و در حاشیه همین فستیوال با نشریه گاردین مصاحبه‌ای درخصوص فعالیت‌های خود داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، آدام سندلر بازیگر مطرح کمدی سینمای هالیوود این روز‌ها میهمان ویژه فستیوال کن ۲۰۱۷ بوده و در حاشیه همین فستیوال با نشریه گاردین مصاحبه‌ای درخصوص فعالیت‌های خود داشته است.
 
 آدم سندلر
 
سندلر تاکنون در فیلم‌های مطرحی همچون هتل ترانسیلوانیا، بزرگ‌شده‌ها، مدیریت خشم، آقای دیدز و قصه‌های وقت خواب به ایفای نقش پرداخته و یکی از موفق‌ترین کمدین‌های دهه اخیر محسوب می‌شود.
 
وی طی این مصاحبه در مورد بازی در فیلم "داستان‌های مارویتتز" گفت: وقتی یک کمدین با چنین پیشنهادی روبه‌رو می‌شود اوضاع برایش فرق می‌کند. اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که نمی‌خواهم هیچ کس را ناامید کنم و تا جایی که لازم باشد سخت کار می‌کنم تا به‌خوبی مصالح کارم را بشناسم و تا جای ممکن خوب باشم.
 
آدام سندلر 
 
به هر حال آدام سندلر امسال با جدیدترین فیلم نوا بامباک با عنوان "داستان‌های مایروویتز"در جشنواره کن حضور دارد که هم یکی از آثار محبوب این دوره شده و هم بازی سندلر در آن مورد توجه قرار گرفته است. او در جریان نشست مطبوعاتی فیلم در کن گفت که وقتی برای اولین بار فیلم‌نامه را خواند، نمی‌توانست باور کند که قرار است در چنین فیلمی بازی کند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *