مشارکت گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

16:41 - 28 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۵۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حضور پر شور مردم موجب ناامیدی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام صادقی نیارکی با دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات گفت: افرادی که انتخاب می‌شوند قطعا با روحیه خدمت به صحنه می‌آیند، ولی کسانی که انتخاب نشوند همه چیز را تمام شده ندانند و به کمک منتخبین بشتابند.

دادستان قزوین با آخرین توصیه به نامزدهای انتخاباتی درعمل به قانون و رعایت تقوا افزود: توصیه ما عمل به قانون و در راس آن رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اگر به قانون عمل کنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با رعایت قانون و تقوا، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

عضو شورای مسئولان قضایی استان درباره اینکه آیا پرونده تخلف انتخاباتی در دادستانی قزوین تشکیل شده، گفت: تعدادی پرونده در خصوص تخلفات ستادهای حامیان نامزدهای ریاست جمهوری و چندین پرونده نیز در خصوص کاندیداهای انتخابات شهر و روستا تشکیل و با رسیدگی فوری به آنان تعدادی با صدور قرار مجرمیت به دادگاههای جزایی ارسال و تعدادی نیز در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین برگزاری انتخابات باشکوه را یکی از عوامل عزت آفرین برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور پر شور و شعور مردم موجب ناامیدی دشمن خواهد شد و ملت هوشیار ایران برای سرنوشت خود حساس هستند و وارد صحنه خواهند شد و همین حضور گام بزرگی در مسیر بازدارندگی دشمن است.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های دادستانی قزوین در این دوره از انتخابات بیشتر بحث پیشگیری و نظارت بر همه مراحل از بدو ثبت نام تا پایان انتخابات است.

صادقی نیارکی با یادآوری این که عزت ایران اسلامی به واسطه فداکاری و رشادت شهداست، تصریح کرد: شهدای این نظام و انقلاب سرمایه‌های گران ب‌ها این کشور بودند و هدفشان شهادت در راهی بود که منجر به استحکام نظام و اسلام شود، پس باید همه به همان اهداف شهدا پایبند باشیم و یکی از همان اهداف با وحدت و همبستگی درونی امکان پذیر است.

دادستان قزوین گفت: دشمنان برای بهره برداری‌های سوء، به داخل کشور چشم دوخته اند تا با توسل به تهمت و تخریب به مقاصد و نیت شومشان برسند، ولی انتخابات آوردگاهی برای سیلی زدن دشمن است.

وی تصریح کرد: اختلاف نظر در نظام امری طبیعی و عادی است، اما نباید این اختلاف نظر و سلیقه به دشمنی بینجامد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *