بازیگران فیلم حاتمی‌کیا به وقت شام پرواز می‌کنند/مجید صالحی پاییز به سینما می‌آید/روزهای بیکاری دو پیشکسوت سینما

15:00 - 23 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۱۸۷
سینمای ایران در هفته گذشته شاهد اخبار و حواشی گوناگونی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به عدم حضور "محمود کلاری" در فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا به نام "به وقت شام" اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای ایران در هفته گذشته شاهد اخبار و حواشی گوناگونی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به عدم حضور "محمود کلاری" در فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا به نام "به وقت شام" اشاره کرد.
 
این فیلم که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده به زودی مراحل تولید را آغاز خواهد کرد اما همچنان از نام فیلمبردار اصلی این پروژه رونمایی نشده است.
 
سینما در هفته گذشته 
 
بستری شدن "جمشید مشایخی"، گلایه‌های "رضا رویگری" از پیشنهادات بازی، تجلیل از فیلم "ائو" و آمده نمایش شدن فیلم "دختر عمو، پسر عمو" سایر اخباری هستند که سینما در هفته گذشته تجربه کرد.
 
 به وقت شام
به وقت شام، پروانه ساخت گرفت/ جدیدترین پروژه ابراهیم حاتمی کیا در آستانه تولید
 
 به وقت شام، پروانه ساخت گرفت/ جدیدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ٬ فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از سوی شورای صنفی پروانه ساخت تایید شده و این فیلم به این طریق صورت رسمی تولید خود را آغاز کرد.
 
به وقت شام آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با محوریت مسائل منطقه و تهدیدات تکفیری در ایران و سوریه جلوی دوربین می رود.  
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 پسرعمو دخترعمو
"پسرعمو دخترعمو" پاییز اکران می‌شود/ انجام آخرین مراحل فنی
 
محمود غلامی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «پسرعمو دخترعمو» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره زمان نمایش فیلم با مضمون کمدی گفت: آخرین مراحل صداگذاری فیلم باقی مانده است که به محض آماده نمایش شدن برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد ارائه می‌دهیم.

وی درباره زمان مناسب اکران فیلم گفت: فیلم به احتمال زیاد در پاییز اکران می‌شود و پخش آن برعهده موسسه رسانه فیلمسازان مولود است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
جمال اجلالی 
بخاطر گرفتگی تارهای صوتی‌ نمی‌توانم بازی کنم
 
جمال اجلالی را با نقش آقای قندی در سریال «برای آخرین بار» و همچنین ایفای نقش در سریال به‌یادماندنی «در قلب من» می‌شناسیم، ولی متاسفانه مدتی بود این بازیگر پیشکسوت به دلیل عارضه‌ی مغزی در بستر بیماری به سر می‌برد و قدرت تکلم نداشت. این روز‌ها حال عمومی این هنرمند خوب است، اما به گفته خودش به دلیل گرفتگی تارهای صوتی، قادر به فعالیت هنری نیست.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
رضا رویگری 
نمی‌خواهم نام کیان مختارنامه خراب شود/تهیه‌کنندگان با دیدن وضعیتم قراردادهایم را فسخ می‌کنند
 
 رضا رویگریرضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین وضعیت جسمی خود گفت: اگر یک انسان برای توصیف وضع خوب جسمانی از کلمه صد‌در‌صد استفاده کند، من الان هفتاد درصد از وضع جسمی خود راضی هستم. خدا را شکر نسبت به سالها و ماه‌های گذشته بهتر شده‌ام و همچنان درمان را ادامه می‌دهم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 محمود کلاری
محمود کلاری به وقت شام نرسید/فیلمبردار فیلم جدید حاتمی‌کیا چه کسی است
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلمنامه "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" چند روز پیش موفق به دریافت پروانه ساخت شد و در حالی که همه منتظر شروع فیلمبرداری این اثر بودند خبر تازه‌ای درخصوص این فیلم منتشر شد.
 
محمود کلاری که پیش از این از حضور قطعی‌اش در پروژه به وقت شام یاد می‌شد، با توجه به همزمانی این اثر با "بمب" ساخته پیمان معادی به فیلم حاتمی‌کیا نرسید. کلاری پیش از این فیلم و اواخر سال گذشته از حضورش در بمب پرده‌برداری کرده بود.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 جمشید مشایخى
جمشید مشایخى ٤ روز است که در بیمارستان بسترى است/ فردا مرخص مى شود+عکس
 
مهرداد خضرایى در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، گفت: استاد حدود ٤ روز است که به دلیل ابتلا به یک بیمارى نارسایى کلیه، در بیمارستان آتيه بسترى است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 اصغر یوسفی‌نژاد

اصغر یوسفی‌نژاد
عشق جای پول را پر کرد/«ائو»اعتماد به نفس را به آذربایجان برگرداند
 
به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز پنج شنبه در موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم تبریز از عوامل فیلم ائو (خانه) که به تازگی به عنوان بهترین فیلم سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر شناخته شده، تجلیل به عمل آمد. در این مراسم اصغر یوسفی‌نژاد، کارگردان فیلم، محمد محمدپور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به همراه تعداد کثیری از اساتید نمایش و سینمای استان حضور یافته و اتفاق نیکویی را که برای فیلم ائو رخ داده، گرامی داشتند.

رئیس گروه نمایش دانشگاه نبی‌اکرم در این مراسم خبر داد: با قوت هنری که فیلم ائو دارد، به زودی اخبار موفقیت مربوط به این فیلم را از سراسر جهان خواهیم شنید.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *