فعالان صلح در پاریس اعتصاب غذا کردند

12:16 - 21 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۹۱۵
در راستای حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعدادی از فعالان صلح در پاریس دست به اعتصاب غذا زدند.
فعالان صلح در پاریس اعتصاب غذا کردند
به گزارش گروه بین‌الملل ، در راستای حمایت از اعتصاب غذای  اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعدادی از فعالان صلح در پاریس دست به اعتصاب غذا زدند.

این اقدام از روز سه‌شنبه نهم ماه می و در حالی انجام می‌گیرد که 24 روز از اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد.

اقدامات مشابهی در کشورهای مختلفی مانند ایتالیا، اسکاتلند، بلژیک، کانادا و مراکش در راستای حمایت از اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی انجام شده است.

از روز 17 ماه آوریل حدود 2 هزار زندانی فلسطینی در زندان «عوفر» رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

اعتصاب کنندگان خواستار بهبود شرایط خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تغییر و بازبینی در سیاست‌ها در قبال زندانیان و نیز ایجاد امکاناتی مانند نصب تلفن عمومی در زندان‌ها شدند.

 فعالیت مردمی فلسطینیان نیز در ابراز همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده در زندان های رژیم صهیونیستی ادامه دارد. 

فلسطینیان با برگزاری مراسم مختلف تلاش می‌کنند پیام اسرا را مخابره کنند و امیدوارند تا خواسته های اسرا محقق شود و همه آنان آزاد شوند.

براساس آمار رسمی منتشرشده از سوی نهادهای فلسطینی، حدود 6 هزار و 500 فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی قرار دارند که 57 تن از آنها زن و 300 تن دیگر کودک هستند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *