علی زندوکیلی از شهزاده رویاها می‌خواند/ خواننده عطر خاطره با طرفدارانش دیدار می‌کند +عکس

14:20 - 22 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۷۷۰۸
علی زندوکیلی درکنسرت پیش روی خود با تدارک اجرای آثاری از جمله " شهزاده رویاها" و "عطر خاطره" با طرفدارانش دیدار می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علی زندوکیلی خواننده جوان موسیقی تلفیقی در سری جدید اجراهای خود با مخاطبانش در کرج دیدار می‌کند.

زند وکیلی در این کنسرت منتخبی از آثار پرطرفدارش از جمله " رویای بی تکرار" را که جدیدترین آلبوم موسیقی این خواننده به شمار می‌رود را روی صحنه اجرا می‌کند.

علی زندوکیلی

این خواننده جوان موسیقی تلفیقی ابتدا با فعالیت درگروه موسیقی "دنگ شو" شهرت قابل توجهی را به دست آورده اما به مرور زمان فعالیت‌های خود را به شکل مستقل‌تری از این گروه دنبال کرد و در همین راستا، کنسرت‌های انفرادی خود را برگزار کرد.

برگزاری کنسرت‌های انفرادی باعث شد تا این خواننده متوجه شد که شمار زیادی از مخاطبان طرفدار سبک موسیقی و اجرای این هنرمند هستند و همین اتفاق باعث شد عزم او برای ادامه فعالیت‌هایش در این عرصه نسبت به قبل پررنگ‌تر شود.

علی زندوکیلی

خواننده "رویای بی تکرار" که در کارنامه هنری خودسابقه خواندن تیتراژ آثاری همچون تیتراژهای سریال "پادری" و " نیاز" را دارد و تاکنون کنسرت‌های بسیاری را در شهرهای مختلف برگزار کرده است.

"دعا کن" ، " آه سرد" ، " عطر خاطره" ، " جانانه" ، " بی تابانه" و " شهزاده رویاها" از جمله قطعه‌هایی است که خواننده تیتراژ سریال "پادری" در کنسرت بهاری خود می‌خواند.

علی زندوکیلی در یکی از کنسرت‌های اخیر خود ضمن اجرای اثری خاطره انگیز، از اساتید موسیقی کشورمان و افرادی همچون همایون خرم، بیژن ترقی ، سعید کرمانشاهی و مجید وفادار یادی کرد و خاطره آن‌ها را بزرگ داشت.

تقدیر از اساتید و بزرگان عرصه موسیقی ویژگی بسیار مثبت و قابل توجهی است که به طور معمول در کنسرت‌های زندوکیلی، رخ می‌دهد.

علی زندوکیلی

علی زندوکیلی در سومین شب از سومین ماه فصل بهار در دو نوبت و درساعت‌های 18:00 و 21:00در سالن ارشاد شهر کرج روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *