اجبار پرستاران انگلیسی به استعفاء و کار در سوپر مارکت‌ها

10:54 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۷۹۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کارکنان مراکز بهداشت عمومی انگلیس به دلیل دستمزد بسیار پایین در حال ترک کار خود و رفتن به سوپر مارکت‌ها جهت کارگری هستند.
حقوق بشر آمریکاییبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از گاردین، کارکنان سرویس بهداشت عمومی انگلستان در حال ترک کار خود به دلیل دستمزد بسیار پایین و رفتن به سوپر مارکت‌ها جهت کارگری می‌باشند.

بر اساس این گزارش، علیرغم تورم سالیانه و گرانی در انگلستان، حقوق این دسته از افراد یا تغییری نمی‌کند و یا تن‌ها یک درصد افزایش می‌یابد که به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای روزمره این دسته از افراد نمی‌باشد.

تعداد کارکنان سرویس بهداشت عمومی انگلستان در سال‌های اخیر به قدری کاهش یافته که امنیت بیماران در این کشور در خطر قرار گرفته است. 

بر همین اساس و به دلیل کمبود پرسنل در این بخش، رسیدگی به بیماران دارای مشکلات روانی به شدت کاهش و با تاخیر انجام می‌گردد. 

اتحادیه کارکنان سرویس بهداشت عمومی بار‌ها درخصوص حقوق اندک کارکنان به دولت هشدار داده است، ولی با این حال دولت کماکان نسبت به این مسئله بی توجه می‌باشد.

رئیس این اتحادیه از ترزا می‌درخواست کرده که طرح اخیر دولت درخصوص افزایش سالیانه یک درصد حقوق کارکنان بهداشت را ملغی و طرحی دیگری را جایگزین کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *