رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طاهری: حاشیه‌های ما را هیچ باشگاه دیگری ندارد/ باید آستانه تحمل‌مان بالاتر برود

17:12 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۶۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حاشیه‌هایی که ما داریم را شاید هیچ باشگاه دیگری نداشته باشد.
به گزارش گروه ورزشی ، علی اکبر طاهری پیش از دیدار فردا (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هواداران، دارایی و سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هستند که به حق تولید کننده تمام کارهای خیر از جمله اتحاد، یکپارچگی و وحدت شدند.

وی ادامه داد: با وجود هواداران توانستیم یک سازماندهی خوب را در باشگاه ایجاد کنیم که آثار آن در تیم و بخشی از آن در آکادمی باشگاه قابل مشاهده است. این اتحاد و همدلی در زمین مشاهده شد اما باید آستانه تحمل ما بالاتر برود چون جایگاه فعلی در حال بالا رفتن است و باید به آن عادت کنیم و این را یاد بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس و حاشیه‌های آن مختص به خودش است و حاشیه‌هایی که ما داریم را شاید هیچ باشگاه دیگری نداشته باشد. باید بیشتر مواظب باشیم و برای این مهم از خودم شروع کردم تا دیگران را هم به این سمت بیاوریم. هر کدام از اعضای باشگاه باید این نکته را سرلوحه کار خود قرار دهد.

طاهری خاطرنشان کرد: این خانواده متعلق به خودمان است و طبیعتا رقبا به دنبال این هستند تا به نوعی ورود کنند و ما را از رسیدن به آرمان‌هایمان باز دارند اما با اتحاد و همدلی می‌توانیم موانع را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: فردا (دوشنبه) بازی بسیار مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش داریم و نقش هواداران ما بسیار موثر خواهد بود. از هواداران می‌خواهم با حضور پرشور خود بازیکنان را همدل کنند. برخلاف اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند هواداران یار دوازدهم هستند اما من اعتقاد دارم هواداران یار اصلی ما هستند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: نباید فرقی بین بازیکن، مربی، کادرپزشکی و هوادار وجود داشته باشد. همه با هم پرسپولیس شدیم و احترام همه ارکان باشگاه واجب است. اطمینان دارم هواداران با حضور پرشور در بازی با الوحده پشتیبانی مناسبی را از تیم به عمل می‌آورند تا با یک پیروزی خوب از گروه صعود کنیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *