سازمان ملل: کمبود مواد غدایی "مهاجرت" در جهان را افزایش می‌دهد

9:11 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۱۴۸
​​​​​​​سازمان غذایی جهان می‌گوید که کمبود مواد غذایی سبب شده که مهاجرت‌ها در سطح جهان افزایش یابد.
سازمان ملل: کمبود مواد غدایی به گزارش سرویس بین الملل  ​​​​​​​سازمان غذایی جهان می‌گوید که کمبود مواد غذایی سبب شده که مهاجرت‌ در سطح جهان افزایش یابد و به گفته این نهاد تلاش‌های جدی را به منظور مهار مشکلات مهاجرین انجام خواهند شد.
 
در زمانی که  آمار بی‌سابقه انسان ها به دلیل خشونت از کشورهایشان فرار می‌کنند، سازمان مواد غذایی ملل متحد روز جمعه گفت که بحران جهانی در قسمت تهیه غذا مهاجران بیشتری را مجبور می‌کند تا از مرزها بگذرند.
 
سازمان غذایی جهان در اطلاعیه‌ای گفته است: هر یک درصد ناامنی  غذایی روند مهاجرت مردم را 1.9 درصد بالا می برد این نهاد می‌افزاید که علاوه بر آن، با طولانی شدن منازعات ها در هر سال، 0.4 درصد در آمار  مهاجرت‌های افزایش می‌یابد.
 
سازمان غذایی جهان روز جمعه گفته است که دسترسی اندک یا عدم دسترسی به غذا و سایر همکاری‌های بشری مردم را مجبور می‌کند که به مهاجرت‌ها  ادامه بدهند.
 
سازمان غذایی جهان به گزارش‌هایی اشاره کرده است که واقعیت بحران مهاجرت را معنی می‌بخشد.
 
زنی که از سوریه به اردن با خانواده خود فرار کرده بود در گفتگو با سازمان‌ملل گفت: مجبور بودیم که سبزه‌ها را بخوریم تا زنده بمانیم کودکانم تمام شب را گریه می‌کردند چرا که آنها گرسنه بودند.
 
در سال 2015 آمار تمام مهاجرین  به 244 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده بود که در این میان 63 میلیون نفر شامل مهاجرین، به طور اجباری خانه ها را ترک و یا آوارگان داخلی بودند.
 
دویچه وله نوشت: یافته های سازمان غذایی جهان نشان می‌دهد درگیری های مسلحانه عاملی عمده برای مهاجرت‌ها بوده است که پس از آن، حوادث طبیعی و عوامل اقتصادی قرار داشته‌اند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *