ضیایی: متولیان والیبال ایران باید دارای دانش و آگاهی بیشتری باشند

11:07 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۵۰۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نایب رئیس فدارسیون والیبال گفت: والیبال ایران به جایگاه مناسبی در جهان رسیده است که برای تداوم این روند باید متولیان آن دارای دانش و آگاهی بیشتری باشند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوره مربیگری بین المللی سطح دو ویژه بانوان از امروز (پنجشنبه) در فدارسیون والیبال آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
 
نایب رئیس فدراسیون والیبال در مراسم افتتاحیه این دوره ضمن خیر مقدم به مدرس فنلاندی و مربیان شرکت کننده در این دوره، گفت: امروزه والیبال ایران به جایگاهی رسیده است که باید متوالیان آن دارای صفات خاص و دانشی بالا باشند.
 
ضیایی تصریح کرد: مربیان والیبال ایران باید از نظر علمی در سطحی از آگاهی قرار گیرند که پاسخگوی خواسته‌های مخاطبان این رشته ورزشی باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه اینگونه دوره‌ها فرصت مناسب برای افزایش دانش و آگاهی است، گفت: نسل جدید آگاهی و دانش بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله والیبال دارد، به همین دلیل مربیان باید به سطحی از آگاهی و دانش برسند که پاسخگوی این نسل باشند، در غیر اینصورت نمی‌توانند معلم خوبی برای فرزندان خود و جامعه باشند.
 
نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: اگر قرار است مربیان شرکت کننده در اینگونه دوره‌ها، پاسخگوی خواسته‌های نسل جدید باشند، اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که ابتدا خود را از نظر آگاهی به حد کمال برسانند و بعد آموزش را شروع کنند.
 
وی تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم هم دو راهکار مطالعه و سئوال وجود دارد. باید مربیان والیبال با مطالعه کافی در دوره‌ها شرکت کنند و با سئوال از مدرسان موارد نامفهوم را برای خود روشن کنند.
 
دوره مربیگری بین المللی سطح دو ویژه بانوان با حضور 31 مربی به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد که مباحث تئوری این دوره در کلاس آموزش فدراسیون والیبال و مباحث عملی در کمپ تیم‌های ملی بانوان انجام می‌شود.
 
تدریس در این دوره را «شیلین رامدو» مدرس فنلاندی و نادر شوندی از ایران بر عهده دارند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *