کاشانی: از اعتصاب متأسفم/ باید سطح فرهنگی بازیکنان بالا برود

13:54 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۱۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی فرهنگ بازیکنان بالا برود چالش‌های کمتری برای تیم ایجاد می‌شود.
کاشانی: از اعتصاب متأسفم/ باید سطح فرهنگی بازیکنان بالا برودبه گزارش گروه ورزشی ، جعفر کاشانی پس از نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس، درباره پست مشترک بازیکنان این تیم پس از اعتراض هواداران اظهار داشت: از بازیکنان می‌خواهم به دنبال بالا بردن سطح فرهنگ خود باشند. آنها بچه‌های خیلی خوبی هستند و باشگاه هم هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس حل شده یا خیر، گفت: اصلاً مشکلی وجود ندارد. در یک خانواده ممکن است مسائلی مطرح شود که بزرگترها می‌نشینند و مسائل را حل می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای محمد زادمهر و علی‌اکبر طاهری، تصریح کرد: این حرف‌ها چیست؟! با این شرایط ما همه با همدیگر استعفا داده‌ایم! (خنده)

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان پرسپولیس امروز (یکشنبه) در تمرین شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: قطعاً همه در تمرین شرکت خواهند کرد.

وی درباره عدم حضور برخی از اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز تأکید کرد: جلسه از ساعت 9 شروع شد و همه در آن حضور داشتند. ساعت 10:30 بود که برخی از اعضا رفتند. خودم هم مشغله کاری داشتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس و استقلال طرفداران زیادی دارند و از لحاظ فرهنگی تأثیرگذار هستند. آرزو می‌کنم این دو تیم یک روز به معنای واقعی باشگاه شوند. وقتی فرهنگ بازیکنان بالا برود چنین چالش‌هایی کمتر برای تیم ایجاد می‌شود.

کاشانی در واکنش به اعتصاب 3 روزه بازیکنان این تیم گفت: واقعاً از این اتفاق متأسفم.

وی در مورد اینکه برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس دو تابعیتی هستند، خاطرنشان کرد: تابعیت من مشخص است. من جعفر کاشانی هستم، پدر و مادرم دیپلمات بودند و در این مملکت زندگی کردند و عاشق مملکتم هستم. نه پول می‌گیریم و نه فلان کار را انجام می‌دهیم، هرچه دارم از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است چون واقعا این هواداران سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هستند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: پیشکسوتان زیادی هم هستند که می‌شود از پتانسیل آنها استفاده کرد. بازیکنان از رده پایه باید در باشگاه از لحاظ فرهنگی و فنی تربیت و کاملاً توجیه شوند که پیراهن چه تیم بزرگی را برتن می‌کنند. می‌دانید این پیراهن‌ها بر تن چه کسانی بوده است؟ عکس‌های پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس را در باشگاه می‌بینید؟ با این جود باشگاه پرسپولیس در هیچ سالی اندازه این 2 سال خوب کار نکرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *