پروین هم فحش خورد ما که انگشت کوچک او هم نیستیم/ الان از پرسپولیس به استقلال رفتن و برعکس جرات می‌خواهد

12:30 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۰۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی پروین در ورزشگاه فحش خورد ما که انگشت کوچک او هم نمی‌شویم.
علی انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس، شایعه حضور چند بازیکن پرسپولیس و استقلال در تیم رقیب، مسئله اعتصاب سرخپوشان و ... صحبت‌هایی زیر را انجام داد:
 
ابتدا در مورد حواشی دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن صحبت کن؟
 
کدام حواشی؟! 
 
همین که هواداران به بازیکنان گفتند بی‌غیرت و بازیکنان هم در اینستاگرام پاسخ آنها را دادند.
 
این که طبیعی است هوادار به بازیکن اعتراض کند، وقتی به علی پروین ناسزا گفتند تکلیف بقیه مشخص است. علی پروین در ورزشگاه فحش خورد ما که انگشت کوچک پروین هم نمی‌شویم.
 
مصاحبه بیرانوند بعد از بازی هم کلی جنجال درست کرد.
 
بیرانوند عجله کرد، بازیکن پرسپولیس که نباید تصمیم احساسی بگیرد. بیرانوند هم مثل رحمتی باید قبول کند که روز خوبی نداشته. در ضمن اینطور مصاحبه کردن فقط احساسی است.
 
بیرانوند از شنیدم کلمه «بی‌غیرت» ناراحت بود.
 
ای بابا، مگر بار اول است که این کلمه گفته می‌شود؟! زمان ما هم هر وقت می‌باختیم این کلمه را می‌گفتند. هوادار چیزی ندارد بگوید، مجبور است برای تخلیه ناراحتی‌اش این کلمه را بگوید، بازیکن نباید در این مواقع احساسی عمل کند.
 
هواداران پرسپولیس از اعتصاب بازیکنان قبل از بازی با ذوب‌آهن ناراحت هستند، حق را به کدام طرف می‌دهی؟
 
این اعتصاب همیشه بوده و مسئله جدیدی نیست. البته هواداران هم وقتی می‌بینند بازیکن اعتصاب کرده حساس می‌شوند. اینها مسائل پیش پا افتاده در فوتبال است فقط من از واکنش بازیکن‌ها در اینستاگرام تعجب کردم.
 
چطور؟
 
اینکه گفتند قهرمان به لیدر باج نمی‌دهد،‌ یا مسائلی از این دست. اینها فقط حاشیه درست می‌کند. من به شخصه در این سال‌ها چیزی از لیدرها ندیدم.
 
حالا فکر می‌کنی با اعتصاب بازیکن‌ها به پول می‌رسند؟
 
اصلا این اتفاق رخ نمی‌دهد! 
 
تو جزو آخرین بازیکن‌هایی بودی که مستقیم از پرسپولیس به استقلال رفتی و لقب یاغی گرفتی، الان شنیده می‌شود که احتمال دارد چند بازیکن بین دو تیم جا‌بجا شوند، توصیه‌ات به این بازیکن‌ها چیست؟
 
این مسئله اصلا چیز خوبی نیست. فکر نمی‌‌کنم الان بازیکنی باشد که بتواند فشار این انتقال را تحمل کند. الان که فضای مجازی هم وجود دارد  این کار اشتباه است. من و هاشمی‌نسب زمانی به تیم رقیب رفتیم که جو به این شکل بد نبود. خیلی جرات می‌خواهد یک بازیکن این کار را انجام بدهد.
 
این انتقال از نظر فنی هم روی بازیکن تأثیر دارد؟
 
خیلی زیاد، زمانی که من از پرسپولیس جدا شدم دوست نداشتم دیگر فوتبال بازی کنم، البته در یک فصلی که استقلال بودم 5،6 گل هم زدم اما آن بازیکن سابق نشدم. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *